Pages

۱۳۹۰ اسفند ۲۷, شنبه

شماره سوم نشریه " سوسما" منتشر شد ــ لینک دانلود

ساوالان پورت : در آستانه سال جدید و همزمان با چهارشنبه آخر سال سومین شماره نشریه سوسما منتشر شد. آنطور که در شماره قبلی نیز باستحضار خوانندگان گرامی رسانده بودیم مطالب این شماره بیشتر حول محور "اوغوز بایرامی و اونون دبلری"میباشد.
این شماره در مقایسه با دو شماره قبلی با تیراژ بیشتری چاپ و در اختیار ملت شریف آزربایجان قرار گرفته است، همچنین جهت اثر دهی بهتر سعی شده از تعداد صفحات رنگی بیشتری استفاده شود.
 
فایل پی دی اف این شماره نیز تا یکی دو روز دیگر، از همین سایت قابل دانلود خواهد بود
 
برای ارتباط با نشریه سوسما میتوانید از آدرس susmaaaa@gmail.comاین نشانی پست الکترونیک دربرابر spambot ها و هرزنامه ها محافظت می شود. برای مشاهده آن شما نیازمند فعال بودن جاواسکریپت هستید استفاده نمایید
 
فایل پی دی اف سومین شماره نشریه سوسما (ویژه اوغوز بایرامی) جهت دانلود در
اختیار ملت شریف آزربایجان قرار میگیرد، همچنین بنا به روال قبلی فایل اصلی نشریه به صورت  wordنیز در اختیار دوستان قرار داده میشود تا عزیزانی که مایل به تکثیر این شماره از نشریه میباشند، بتوانند به این امر مبادرت ورزند








جهت دانلود فایل پی دی اف روی لینک زیر کلیک نمایید

http://uplod.ir/8thhhsptura5/susma3.pdf.htm

جهت دانلود فایل ورد نشریه روی لینک زیر کلیک نمایید


http://uplod.ir/mdfued6o9lds/susma.3.docx.htm

همچنین به اطلاع می رساند با توجه به وضعیت وخیم اورمو گولو ، شماره بعدی نشریه با محوریت این موضوع خواهد بود، فلذا از همه کسانی که مطلب یا شعر یا عکسی در این موضوع دارند، حتما برای ما به نشانی زیر ارسال دارند.
 
 


منبع پست :تبریز سسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر