Pages

۱۳۹۱ فروردین ۲۹, سه‌شنبه

طرح انتقال آب مازندران به سمنان در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود

ساوالان پورت : ابوالقاسم مظفری‌شمس صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی در منطقه عمومی گهرباران ساری اظهار داشت: اجرای طرح انتقال آب دریای خزر که ساخت و اتمام اجرای این طرح از آرزوهای دیرینه مردم بود به قرارگاه سازندگی خاتم واگذار شد.



وی با اشاره به اجرای طرح‌های متعدد توسط قرارگاه خاتم تصریح کرد: قرارگاه خاتم عملیات اجرایی بیش از 5 هزار متر لوله‌گذاری طرح‌های نفتی و آبی را در پرونده‌کاری خود دارد.



فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) خاطرنشان کرد: رویکرد اجرایی در این پروژه حداکثر کردن توان استان با تسریع در ساخت طرح‌های آبی است که به قرارگاه سازندگی واگذار شده است.



این مسئول با اشاره به اینکه تمامی مسائل زیست‌محیطی و منابع طبیعی در اجرای این پروژه در اولویت قرار دارد، ابراز داشت: با هماهنگی وزارت نفت منابع مالی این پروژه به این وزارتخانه واگذار شده است.



مظفری‌شمس با بیان اینکه این پروژه در کریدور انتقال نفت نکا به ری قرار دارد، گفت: بهترین مسیر برای این پروژه همین مسیر است چون با کمترین تبعات منفی در مسیر تجربه شده انجام می‌شود.



وی در پایان اذعان داشت: با همکاری همه نیروهای فنی و وزارت نفت این پروژه در کمترین زمان ممکن برای دو استان سمنان و مازندران انجام می‌شود.

تابناک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر