Pages

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

بیانیه فعالین حرکت ملی در مراغه به مناسبت سالروز قیام خرداد85 آذربایجان

ساوالان پورت : خرداد ماه در آذربایجان یاد آور روزهای تلخ و شیرین سال 85 سرزمینمان می باشد. تلخ از آن جهت که در چنین روزی سنگ فرشهای خیابانهای آذربایجان با خون جوانان سرزمینمان رنگین شد و چشمان گریان مادران این سرزمین در فراق فرزندانشان به در ماند و بار دیگرشونیزم فارس هویت طلبی مردممان را به خاک و خون کشید

 و شیرین از آن جهت که مردم در ادامه جنبش هویت طلبی خود بار دیگر پوزه مرکز نشینان شونیست را به خاک مالید . ثابت کرد که ؟آذربایجان همیشه آذربایجان است هرچند در زنجیر باشد و جوانان این مرزوبوم با شعارهای (هارای هارای من تورکم) لرزه بر اندام شونیزم انداخت چرا که با این حرکت سیستم آپارتاید فارس طی 80سال هر چه بافته بود را پنبه دید و همه چی را از دست رفته .

اکنون که در آستانه سالروز قیام خرداد ماه آذربایجان هستیم ما فعالین و جوانان مراغه ای برای ادامه راه شهیدان راه آزادی وطن وهمچنین در اعتراض به خشکاندن تعمدی دریاچه اورمیه توسط یاغیان فارس زبان ضمن تاکید بر خواسته های بر حق ملتمان به رژیم شونیست نیز اعلام می داریم که در این بازی این شما هستید که باخته اید چرا که ملتمان تنها با اتکا به قدرت اراده خود این راه مقدس را خواهند پیمود و سرنوشت خود و ملتشان را به دستان خویش رقم خواهند زد.

لذا همگام با سایر شهرها چراغ این حرکت مقدس را روشن نگه  داشته و خون شهیدان وطن را پاس خواهند داشت.

کسون باشیمی سویون دریمی

اولونجه سویلر دیلیم یا آزادلیق یا اولوم

اوخوسام اولدوروللر اوخوماسام اولورم

اوخویاجام اولونجه یا آزادلیق یا اولوم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر