Pages

۱۳۹۲ خرداد ۱۳, دوشنبه

پیش‌بینی ورود یک میلیون مسافر در تعطیلات نیمه خرداد

 کاظم دبیر عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی اردبیل اظهار داشت: موج جدیدی از سفرهای بهاری از عصر امروز آغاز شده و به نظر می‌رسد در مدت روزهای آینده بیش از یک میلیون مسافر با توجه به گرمای هوا و تعطیلی اواخر هفته به استان اردبیل سفر کرده و از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و دیدنی این استان بهره بگیرند.

وی تصریح کرد: همه ادارات و شرکت‌های رفاهی و خدماتی با بسیج امکانات به طور شبانه‌روزی در پاسخگویی، راهنمایی و خدمت‌رسانی به مسافران آماده و مهیا هستند.
دبیر خاطرنشان کرد: مسافران احتمال می‌رود با در پیش بودن سفرهای تابستانی چندین برابر نسبت به گذشته به لحاظ شرایط جوی معتدل که در اردبیل حاکم است، حضور پیدا کرده و از این شرایط بهره ببرند.
این مسئول، هرگونه قصور در این زمینه را قابل اغماض ندانست و اضافه کرد: برنامه‌ریزی و حرکت در این زمینه یک ضرورت سازمانی و تکلیف حقیقی است.
وی، خطاب به همه نانوایی‌ها بیان کرد: واحدهای نانوایی اردبیل موظف به پخت و توزیع نان در این ایام تعطیل هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل یادآور شد: هیچ واحد نانوایی حق تعطیلی خودسرانه را ندارند و هیچ تغییری در کاهش یا افزایش وزن چونه‌ها و قیمت نان با توجه به نرخ اعلامی قبل ایجاد نشده است.
دبیر از برخورد با متخلفان براساس قانون تعزیرات خبر داد و گفت: برای رفاه حال مسافران، تمهیدات لازم برای دسترسی آسان و راحت مردم به نان اندیشیده شده است.
وی با اعلام اینکه پیش‌بینی ورود یک میلیون مسافر در تعطیلات این هفته به مرکز استان را متصور هستیم، افزود: ساماندهی معابر عمومی، نظارت مستمر بر اماکن گردشگری و تکمیل نیازمندی‌های ضروری در پذیرش شایسته مسافران می‌تواند جایگاه شهرستان اردبیل را به لحاظ قابلیت‌های موجود در صنعت توریسم از موقعیت فعلی به جایگاه واقعی خود ارتقا بخشد.
دبیر در پایان اذعان داشت: افزایش مدت اقامت گردشگران حداقل به سه شبانه‌روز توسط سازمان گردشگری و مدیریت خدمات شهری می‌تواند، این مرکز توریستی و گردشگری را با در اختیار گذاشتن مواهب طبیعی و آب و هوای مطلوب جز پنج مرکز برتر استانی قرار دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر