Pages

۱۳۹۲ تیر ۱۹, چهارشنبه

سیاوش دادگر هم به داد طباطبایی رسید



سیاوش دادگر مانقورد اینترنتی که نام و عکس ساختگی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی علیه ملت ترک آزربایجان دشمنی آشکار می کند، در یاداشتی که در وبسایت محفل آزریها منتشر کرده، از مصاحبه ی نژاد پرستانه ی جواد طباطبایی با نشریه ی شونیستی مهرنامه دفاع کرده است. به گزارش وبسایت ساوالان پورت این دشمن ملت ترک آزربایجان در این یادداشت سخیف خود چنین می نویسد: "پان ترکها بی شعور و بی سواد هستند". این نیز یک حقیقت است و آنقدر بدیهی است که شاید دیگر نیاز به اثبات نداشته بشد.. پان ترکیست ها واقعا انسان های بی شعور هستند. همه افراد به غیر از خود پان ترکان به این حقیقت اذعان دارند.
در خصوص سطح سواد و معلومات آنها نیز نیاز به صحبت نیست. تعداد نخبگان تحصیلکرده در میان این عده صفر است. اگر سری به سایت های پان ترکی بزنید و نگاهی به تیتر مطالب بیندازید، خواهید دید که در مورد چه مسائل سطحی و بی اهمیتی بحث میکنند و مانند چهل دزد بغداد بر سر و کله هم می زنند و در نهایت کار به دعوا و مرافعه نیز می کشد. طبعا این نشان از شعور بالا یا حتی فرزانگی ندارد.
به اصطلاح دادگر با اشاره به اینکه اعتراض کنندگان به این مصاحبه پانترک هستند چنین می گوید: نباید فراموش کرد که سیدجواد در این مصاحبه گروهی از بیشعور ها، یعنی پان ترکها را هدف قرار داد. به این ترتیب کسانی که مدعی بودند ما پان نیستیم بلکه فعال مدنی هستیم با این مصاحبه خود را عیان کردند. در واقع هر کس نسبت به این مصاحبه واکنش نشان دهد پان ترکها است و خود را مخاطب گرفته است.
این یاداشت نشان از ترس و واهمه ی حلقه ی مانقورها- شونیستهای از اعتراضات گسترده ی فعالین ملی آزربایجانی به این مصاحبه دارد. همچنین افشاگریهای وبسایت ساوالان پورت هم دستهای پشت پرده ی این دسیسه را آشکار ساخته و ترس بر اندام شومیزم فارس انداخته است.     

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر