Pages

۱۳۹۲ تیر ۱۰, دوشنبه

نقش عوامل پژاک در ستاد حسن روحانی



حضور گسترده عناصر وابسته به گروهک پژاک در منطقه ی غرب آذربایجان در سالهای اخیر ازجمله مسائل پیش روی  استان آذربایجان غربی  بوده است زیرا اکراد با بهره گیری از حامیان مالی خود در منطقه شمال عراق و تزریق منابع مالی از خارج مرزهای آذربایجان توانسته اند جایگاه خود را در بدنه ی اپوزیسیون داخل و خارج وگاها خود حاکمیت  تثبیت کنند که نمونه ی بارز آن در انتخابات های گذشته در منطقه شاهد بودیم.
بنابه اخبار و گزارشات مستند رسیده به کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان ،در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم که با پیروزی حسن روحانی به پایان رسید اکراد تروریست با فعال نمودن عناصر خود و با بهره گیری از برخی افراد خودفروخته تورک توانستند ستاد های این نامزد را به تسخیر خود درآورند و با بهره گیری از ظرفیت ستاد های این کاندیدا به اجرای برنامه های شوم خود در منطقه مبادرت ورزیدند.
 اکراد در اولین قدم در راستای این برنامه توانستند با لابی گری اشخاص وابسته به گروهک تروریستی پژاک(پوریا شفایی) شخصی به نام ع.عسگری را به عنوان رئیس ستاد روحانی در آذربایجان غربی معرفی کنند. با اندکی مطالعه ی سابقه ی عسگری می توان دلیل انتخاب را متوجه شد . عسگری در سال 88 عامل اصلی انتشار تصاویر مهدی کروبی به همراه مسعود بارزانی در غرب آذربایجان بود که با خشم ملت آذربایجان در آن انتخابات مواجه شد وی با این عمل  خوش خدمتی خود را با مافیای گروهک های تروریستی ثابت کرده بود.
با برسی حلقه های اطراف عسگری در ستاد روحانی در آذربایجان غربی به اشخاص  جالبی بر می خوریم ، جالبترین این اشخاص حجت الاسلام فخری آذر عضو مجمع روحانیون مبارز می باشد وی یکی دیگر از کانال های ارتباطی عسگری با گروهک های تروریستی می باشد و دوستی نزدیکی با پوریا شفایی دارد .شخصی دیگری که در این میان نامش جلب توجه می کند شخصی بنام قربان احمدی می باشد در بیان سابقه احمدی می توان به سه بار محکومیت وی به جرم اختلاس و کلاهبرداری در خوی و اورمیه اشاره کرد و ذکر این نکته نیز لازم است که وی در سالهای اخیر رفت و آمد های متعددی به شمال عراق داشته و ملاقات های متعددی با سران اقلیم کردستان عراق داشته است که در صورت لزوم اسناد آن از طریق کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان منتشر خواهد شد.
گزارش تکمیلی اعضای ستاد روحانی در آذرابیجان غربی در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر