Pages

۱۳۹۰ بهمن ۳, دوشنبه

ایسلامچی قارداشیم اؤزونه گل ــ آلپای سولدوزلو

ساوالان پورت : ﭘﻴﻐﻤﺒﺮ اﮐﺮم در ﺣﺠﺔ اﻟﻮداع: اﻳﻬﺎاﻟﻨﺎس ان رﺑﮑﻢ واﺣﺪا و ان اﺑﺎﮐﻢ واﺣﺪ، ‫ً ‫ﮐﻠﮑﻢ ﻣﻦ ﺁدم و ﺁدم  ﻣﻦ ﺗﺮاب، ﻻﻓﻀﻞ ﻟﻌﺮﺑﻲ ﻋﻠﻲ ﻋﺠﻤﻲ ﺑﺎﻟﺘﻘﻮي) ﻳﻌﻨﻲ اي ﻣﺮدم ﺧﺪاي همه ﻳﮑﻲ، ﭘﺪر ‫هﻤﻪﻳﮑﻲ اﺳﺖ، همه ﻓﺮزﻧﺪ ﺁدم هستیم، ﺁدم هم از ﺧﺎﮎ ﺑﻮﺟﻮد ﺁﻣﺪﻩ، ﭘﺲ همه از ﺧﺎﮎ ﺑﻮﺟﻮد ﺁﻣﺪﻩ اﻳﻢ

 ‫ﻣﻼﮎ ﺷﺮاﻓﺖ ﺟﺰ ﺗﻘﻮا ﭼﻴﺰي ﻧﻴﺴﺖ، ﻋﺮﺑﻬﺎ ﺧﻴﺎل ﻧﮑﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﻧﮋاد ﻋﺮب ﺑﺮ ﻋﺠﻢ ﺑﺮﺗﺮي دارد. هیچ ﻧﮋادي ﺑﺮ هیچ ﻧﮋادي ﻓﻀﻴﻠﺖ ﻧﺪارد. ﺑﺮﺗﺮي ﻓﻘﻂ و ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺗﻘﻮا و درﺳﺘﻲ اﺳﺖ((1)

چند سالی است که دولت علاوه بر آسمیلاسیون اقوام غیر فارس اقدامات وسیعی را برای رواج خرافات و تغییر اسلام به دینی برای رسیدن به اهداف سیاسی خود کرده است.اقداماتی که مردم عوام ایران را بسوی باورهای خرافی میکشاند تا دولت با این ابزار به اهداف سیاسی خود دست یابد.و مردم بدبخت را به چنان باوری برساند که هر کاری را بدون تفکر برای آنها انجام دهند.

کسی که در خیابانهای ارومیه جوانانی را که برای اعتراض به دولت تجمع کرده بودند  را ضرب و شتم میکند, منفعتی را که در ذهنش قلمداد کرده معنوی میداند و در خیال خود به اسلامی خدمت میکند که در کشورش به نحو احسنت اجرا میشود.

صحبتم خطاب به شماست که خود را داعیه دار ارتش اسلام میدانید و نمیدانند که از شما و افکارتان سوء استفاده میشود.نمیدانید که تبدیل به ابزاری برای حکومت شده ید.باشد که تلنگری برای اصلاح طرز تفکرتان گردد.

اینهمه تبعیض میبینید ولب به سخن باز نمیکنید.مگر این آیه از قرآنی نیست که به آن معتقدی؟

(وﻣﻦ ﺁﻳﺎﺗﻪ ﺧﻠﻖ اﻟﺴماوات و َاﻟﺄرض وَاﺧﺘَﺎف أﻟﺴﻨﺘﻜﻢ وأﻟواﻧﻜﻢ إن فی ذﻟﻚ لایات للعالمین)(2)

کلاهتان را قاضی کنید و ببینید از سال 1925 چه ها که بر سر این ملت نیاوردند(3)(برای اطلاع از ظلم به ملت تورک در ایران میتوانید منبع سوم را مطالعه کنید) و شما هم با افکار و اعمالتان آنها را کمک کردید.شمایی که آنها را حق و غیر آنها را باطل میدانید.اگر اسلام این است و شما مسلمانید بدانید که راهتان باطل است.

چرا بايد چنين برخوردي را از طرف شما شاهد باشيم؟

 مگر انتقاد از دولتمردان حقمان نيست؟مگر ادعاي شيعه ي علي بودن را نداريد؟ آن علي كه نه تنها انتقاد و اعتراض را حق مردم ميدانست،بلكه روي اين مسئله، پافشاري هم ميكرد .(4)

مگر سنگ آن علي را بر سينه نميزنيد كه نه تنها مي‌گذاشت كه مردم حرف خود را بيان كنند بلكه حتي در مقابل خوارج هم كه بدترين اهانت‌ها و دسيسه‌ها را بر عليه او داشتند؛ مي‌گفتند تا زماني كه دست به اسلحه نبردند و فقط حرف و نظر خود را مي‌گويند من نه تنها از حضور شان در مجامع جلوگيري نمي‌كنم كه حقوق آن‌ها از بيت‌المال را نيز قطع نخواهم كرد.(3)

 .مگر علي نبود كه به مالك اشتر دستور داد كه در جايي كه احساس مي‌كني مردم بايد حرف خود را بزنند از حضور نيروهاي حكومتي و نگهبانان در آن منطقه بپرهيز‏، چرا كه حضور آنان ممكن است مردم را دچار ترس كرده و از بيان مطالب‌شان منصرف كند.(5)

چرا كاري ميكنيد كه مردم بگويند علي كجا و شما كجا؟چرا مردم را از بيان مطالباتشان منع ميكنيد؟ چرا جواناني را كه 5 شهريور در خيابانها بودند را به شديدترين شكل ممكن سركوب ميكنيد آن هم در ماهی که برایتان مبارک است(رمضان) ؟

تمام شعارهاي داده شده در اين تجمعات را بررسي كنيد.تمام فراخوانها را بخوانيد.كداميك منافع اسلام را تهديد ميكند كه شما مجبور ميشويد انسانیتتان را هم زير پا گذاريد؟

آيا اين حتك حرمت به انساني نيست كه اشرف مخلوقات است؟

كمي به خودتان بياييد،سياستي مقدس است كه به دنبال مردم در حركت باشد نه اينكه مردم به دنبال آن

منبع:
1.شهید مطهری-بیست گفتار,ص 109
 2.سوره روم آیه 22.
3.نقض حقوق ترکها در ایران بر اساس آیات قرآن و موازین اسلام-حسن راشدی
4.نهج البلاغه
5.سخنان قصار امام علی

منبع پست:وبسایت تبریز سسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر