Pages

۱۳۹۱ خرداد ۲۰, شنبه

ارسال سلاح ،ارزاق و دارو از ایران اسلامی به ارمنستان!

ساوالان پورت : به گزارش خبرگزاری اورمو ایشچیلری از وطن اینفو شامگاه دیشب یک هواپیمای باربری از فرودگاه تبریز به مقصد ارمنستان پرواز کرده است . بنا به گزارش ارسالی ،یک کارمند فرودگاه تبریز گفته است سلاح ها از پادگان متعلق به سپاه پاسداران از شهر مراغه توسط قطار به تبریز حمل و سپس به ایروان ارسال شده است . 

گزارش ها می گویند ارسال سلاح ، دارو و سوخت از 10 روز قبل شروع شده است. همچنین سوخت توسط تانکر و از راه زمین ارسال می شود.

به گزارش وطن اینفو بنا به گفته شاهدان عینی سلاح ها از انبار سپاه پاسداران شهر مراغه به تبریز منتقل و از فرودگاه تبریز به مقصد ایروان ارسال شده است.

همچنین  بنا به خبرهای منتشر شده سایت AzeriDefence.com ، دشمن در درگیری های منطقه فضولی تلفات بسیاری متحمل شده است.
ارمنستان در کشور اعلام آماده باش کرده و به بسیج نیروهای خود می پردازد.

به گزارش وطن اینفو از خطوط جبهه ،نقض آتش بس و حمله غیر قانونی نیروهای اشغال گر ارمنی در فضولی،  از صبح 7 ژوئن در خطوط جبهه منطقه فضولی آغاز شد که با پاسخ شدید سربازان وطن مواجه شد که پس از آن ارتش ارمنی به افزایش نیروهایش در منطقه اقدام می کند و آزربایجان نیز همین اقدام را با افزایش نیروهای ویژه خود در خط جبهه پاسخ می دهد.

۲ نظر:

  1. باید این بار حرکت ملی آزربایجان در مقابل رژیم نژادپرست ایران بایستد . امیدوارم باکو عزم جدی بگیردو در مقابل اشغاگر ارمنی جواب قاطع بدهد.

    یاشاسین آزربایجان یاشاسین قاراباغیمیز

    پاسخحذف
  2. بیز وارکن ندن بو ایذنی ایران دولتینه وئریریک کی بیزیم تبریزدن ارمنی ایشغالچیسینا سیلاح گؤندریلسین
    بو ساواش بیزیمده ساواشیمیزدی اگر قوزئی جیبهه سینده مستقیم ساواشا گیره بیلمیریک ان آزیندان بوردان یاردیم ائدک و ایرانین سیلاح گؤندرمه سینه قارشی اولاق.

    پاسخحذف