Pages

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۳, جمعه

تهدید تونی به افشاگری: حرفهایم را میزنم و از ایران می روم

ساوالان پورت: تونی اولیویرا مربی تیم تراختور آزربایجان که بصورت غیر منتظره از این مربی گری این تیم توسط پاسدار
جعفری اخراج شد اعلام نمود : من بدون حرف زدن تبریز و ایران را ترک نمی کنم و هواداران فهیم تراختورسازی مطمئن باشند که حرفهایم را می زنم.
به گزارش اؤیرنجی سسی ، تونی اولیویرا مربی محبوب تراختور آزربایجان که در اعتراض دخالت های نیروهای امنیتی در روند بازی این تیم با پاسدار جعفری درگیر شده بود توسط جعفری اخراج گردیده است .
428573_10151407577488456_535252429_n
وی در مصاحبه کوتاه با سایت “گل ” گفته است : حرفی در مورد اخراج ندارم و بهتر است فعلا ساکت بمانم. مطمئن باشید حرفهایم را به مردم و هواداران تراختورسازی که در این مدت مرا یاری کردند و به من لطف داشتند می زنم. قبل از ترک تبریز برای انها حرف می زنم و به نوعی درددل می کنم. من بدون حرف زدن تبریز و ایران را ترک نمی کنم و هواداران فهیم تراختورسازی مطمئن باشند که حرفهایم را می زنم. یک روز قبل از ترک ایران حرف می زنم. ضمن اینکه به احتمال فراوان چهارشنبه برای همیشه از ایران می روم اما باز هم می گویم دلم برای مردم خونگرم تبریز تنگ می شود. اگر چهارشنبه از ایران بروم سعی می کنم سه شنبه حرفهایم را بزنم»
همچنین گزارش ها از تبریز حاکی است که خشم عمومی نسبت به اخراج تونی جوانان شهر گرفته و همه جا صحبت از بازی مقابل پرسپولیس تهران و اعتراض به این اقدام می باشد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر