Pages

۱۳۹۲ تیر ۱۸, سه‌شنبه

روانپزشک دکتر سیمین صبری: طباطبایی دچار بیماری شدید دپرسیون هست



فعالین ملی آزربایجانی در اعتراض به مصاحبه ی نژاد پرستانه ی جواد طباطبایی با نشریه ی شونیستی مهرنامه، سخنان ایشان را از هر منظری نقد می کنند. وبسایت ساوالان پورت در تلاش است تا این دیدگاهها را منتشر کند. دکتر سیمین صبری، روانپزشک ازربایجانی ساکن نروژ در تحلیل شخصیت و هویت طباطبایی چنین می گوید:  بر اساس نوشته‌ای که من از این فرد(طباطبایی) خواندم، به نظر من این شخص به قدری از بیماری بی هویتی و نبود اعتماد به خود و ریشه‌های خود زجر می‌کشد که چون بعضی‌ بیماران شدید دپرسیون که از خود ناراضی‌ و متنفر هستند ، جلوی آینها ایستاده و به صورت خودش (هویت خود) تف کرده است.
حتا نازی‌ها با هویت فروشان یهودی تبار که با آنها اعلام همکاری میکردند و تنفر خود را از ملت یهود اعلان میداشتند، هرگز اعتماد و گذشت نداشتند. این باید برای ملت فارس و سیستم نژاد پرست فارس گرا درسی‌ باشد. چون به خوبی‌ میدانستند که کسی‌ که به این آسانی اعتبار ملت و هویت خود را به ارزانی بفروشد ، هر چند ادعای نازی بودن و اعتراف به برتر بودن زبان و نژاد آنها را هم بکند ، در واقع امتحان خود را در رفتاری غیر قابل اعتماد با خیانت به ریشه خود پس داده و کارتی سوخته است که باید نابود میشد.
از آنجا که مشاهده بیداری ملی‌ با آنچه که این فرد به شکل تصنعی به عنوان هویت بر خود تنیده بود پاره و گسیخته شده است ، عصبانیت و گستاخی مفرط او به این شکل زننده تظاهر می‌کند که حتا روشنفکران کشورهای ترک زبان همسایه را با بی‌ مسئولیتی تمام ناپخته یک فرد به ظاهر آکادمیک در سطح نازل با به کار گیری الفاظی کوچه بازاری به ظاهر زیر سؤال , اما تحقیری ناجونمردانه میبرد و به زمین و زمان تف می‌کند. ! گفتاری افسار گسیخته و ناشایست از زبان یک فرد دارای درجه دکترا دال بر تحریک احساسات ، عصبانیت، نامیدی و شکست ایدئولوژی تو خالی‌ او است و به بن بست رسیدن باور غلطی که به ملت ترک در دنیا داشته است. به امید بهبودی عاجل!
سیمین صبری


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر