Pages

۱۳۹۲ تیر ۱۸, سه‌شنبه

نشریه ی مهرنامه، نشریه ی شونیستی و ضد ترک



بعد از افشاگریهای وبسایت ساوالان پورت از محفل جریان شونیستی- مانقوردی، خوانندگان وبسایتمان با ارسال گزارشاتی سعی در نشان دادن  چهره ی کریه شونیزم به همگان دارند. خبرهای رسیده به وبسایت ساوالان پورت حکایت از آن دارد که بین نشریه ی مهرنامه و سایت آزریها ارتباطی ارگانیک وجود دارد. بطوری که بخش آزربایجانی (شما بخوانید ضد ترک و آزربایجانی) این نشریه توسط باند وبسایت آزریها اداره می شود. گزارش ارسالی یکی از خوانندگان وبسایتمان حاکی از آن است که روند ترک ستیزی و باستان پرستی  نشریه ی مهرنامه مختص همین چند روز اخیر نیست.
مهر نامه از ابتدا هم ترک ستیز بوده است. کسانی مانند عنایت الله رضا در همین شماره اخیر مهرنامه تبلیغ و برجسته شده اند که دشمن ملت آزربایجان بوده اند. نگاهی به کتاب هایی که در اول این مجله تبلیغ می شوند بیاندازید. اسپانسر مالی مهرنامه ناشران پان فارسیست و ضد ملل غیر فارس هستند.
برای نمونه مقااله کورش و رسمی مسلمانی عنایت الله رضا در شماره های اولیه مهرنامه قابل توجه است
http://bit.ly/18Max8j
عکس کسانی مانند رضا شاه،مهدی بازرگان،سیدجواد طباطبایی،همایون کاتوزیان،پرویز پرویز ثابتی در صفحه نخست مهرنامه تبلیغ شده ست. این همه انواع گوناگون شونیسم فارسی را تشکیل می دهند.
پرونده قطور مهرنامه برای کشتار خیالی ارامنه هم یکی دیگر از اقدامات ضد تورک اینها است. این پرونده دارای مقالات و مصاحبه های متعددی است
http://bit.ly/12CR16K
در مهرنامه تورک ها محاکمه شده اند و ما غفلت داشتیم و خبر نداشتیم. شونیسم فارس بی سر و صدا در مهرنامه به تبلیغ ایران گرایی پرداخته و خودش را در عالم روشنفکری جا انداخته است.
http://bit.ly/1aXVIQP


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر