۱۳۹۰ دی ۱۹, دوشنبه

گردهمایی بزرگ هواداران تراختور جهت مسابقه ی حساس تیراختور- ذوب آهن

ساوالان پورت : با توجه به اتفاقات بازي تراختور و صباي قم در اولين بازي نيم فصل دوم که اشتباهات داور و کمک داور آن در نتيجه مسابقه تا ثير مستقيمي داشته و با نگاهي به بازيهاي گذشته اين دو تيم اتفاقات تاثیر گذار داوری براي تراختورسازي وهوادارانش تبديل به يک اپيدمي شده است.

چند روزيست که آقاي جعفري مدير عامل تراختور با توپ و تشري پر به انتقاد از عملکرد ضعيف داوري پرداخته و تيتر اول روزنامه ها و مجلات ورزشي بود که بالطبع منتظر واکنش رييس کميته داوران آقاي عسگري بوديم تا  در قبال اشتباهات داوري پاسخگوي اذهان عمومي باشد ولي همانگونه که انتظار ميرفت به مانند دفعات قبل به حمايت از عملکرد داوران خود پرداخت.

 نقطه قابل توجه و تامل اظهارات آقاي جعفري بعد از عکس العمل رييس کميته داوران بود :

محمدحسين جعفري درباره اينکه حسين عسگري نايب رئيس کميته داوران عنوان کرده بازي تراکتورسازي و صباي قم مشکل داوري نداشته است، اظهار داشت: اگر به غير از اين چيز ديگري مي‌شنيديم بايد شک مي‌کرديم. کاري از دستمان برنمي‌آيد و هيچ موضعي عليه کميته داوران نداريم.

در واقع در واقع چاره‌اي جز تحمل نداريم.!!

چاره اي جز تحمل نداريم ؟!!.يعني مسولان آذربايجاني هيچ قدرتي در قبال گرفتن حق هواداران و تيم خود ندارند و بايد تحمل کنند يعني هيچ انتظاري از مسولاني همچون ششگلاني ها نبايد داشت چون در وحله اول بايد مواظب باشيم تا ضرري از آنها به تيممان نرسد حمايت و گرفتن حق و حقوقمان پيش کش.!

پس تنها راهي که مي ماند( من + تو = ما )هستيم  مايي که 8 سال در مقابل مسولان فوتبالي و غير فوتبالي ايستاديم و تيم را به ليگ برتر رسانديم مايي که بودنمان را به مانند سوزني در چشم لابي هاي سرخ و آبي فرو برده و تابوي پوچشان را شکستيم .پس طبيعي است که چشم ديدن من و تو را ندارند اين يک مبارزه است مبارزهاي ما با بي عدالتي ها و جز من و تو کسي نميتواند در مقابلشان بايستد پس بيا من و تو دست در دست هم باز هم به آنها ثابت کنيم که تا ما هستيم آنها نيستند واي به روزي که ما نباشيم و خوابيده باشيم که خواهند بود و هرچه با بودنمان به دست آورده ايم زير پا هايشان له خواهند کرد ..


پس اگر خود را آذربايجاني و هوادار تراختور ميداني منتظر حضورت در مسابقات نيم فصل دوم در ورزشگاه سهند هستيم .

اولين مسابقه تراختور-ذوب آهن اصفهان(روز سه شنبه20ديماه)

لطفا به هر طريقي ميتوانيد  اطلاع رساني کنيد.

با تشکر از پورتال هواداران تراختور

http://www.azarpaniz.blogfa.com/post/86

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر