۱۳۹۰ بهمن ۲۶, چهارشنبه

عامل اصلی انفجارها در بانکوک شخصی به نام سعید مرادی با گذرنامه ایرانی اعلام شد

ساوالان پورت : انفجار در تایلند، خشم اسرائیل را برانگیخت

به گزارش روزنامه صباح چاپ اسرائیل، اسرائیل ایران را مسئول انفجارات اخیر می‌داند.

بر اساس این خبر، در حالیکه اسرائیل، ایران را مسئول انفجارات روز گذشته در سفارتخانه‌های این کشور در هندوستان و گرجستان اعلام نموده، دیروز نیز در بانکوک پایتخت تایلند خبر ۳ انفجار گزارش شد.

بر اساس خبر منتشره در این روزنامه، پس از آنکه عامل اصلی این انفجارها شخصی به نام سعید مرادی با گذرنامه ایرانی اعلام شد، ابهامات بسیاری در اذهان پدید آمد.

اولین انفجار در خانه مرادی روی داد.

در نتیجه این انفجار که احتمال می رود بطور تصادفی رخ داده باشد، مرادی مجروح شد و دو تن دیگر نیز که در خانه اش بودند، فرار کردند. مرادی نیز از خانه بیرون آمده و سعی کرد با اولین تاکسی که در محل بود، فرار نماید.

اما راننده تاکسی، مرادی را بدلیل جراحتهایی که برداشته بود، سوار نکرد. مرادی نیز عصبانی شده و یک نارنجک داخل تاکسی پرتاب کرد.

با آمدن پلیس به محل حادثه مرادی برای دفاع از پلیس درصدد پرتاب کردن یک نارنجک دیگر به سوی پلیس برآمد، اما نارنجک در نزدیکی خود وی منفجر شد و پایش قطع گردید.

علاوه بر خود مرادی ٤ تن دیگر در این حادثه مجروح شدند.

مقامات تایلند اعلام کردند که "برای اظهارنظر در این مورد هنوز زود است." ولی اسرائیل بار دیگر ادعا کرد که ایران در تلاش حمله به اسرائیل است.

به نوشته این روزنامه، ایران با رد ادعای اسرائیل در مورد نقش داشتن در انفجارهای هندوستان و گرجستان، هنوز در مورد انفجار دیروز در تایلند عکس‌العملی نشان نداده است.

منبع:اوره نجی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر