۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

احضار مهندس عباس نظري(دبير مدارس اهر) از طرف شعبه سوم دادگاه انقلاب تبریز

ساوالان پورت : مهندس عباس نظري(دبير مدارس اهر) فعال ملی و مدنی آذربایجانی شهرستان اهر به تاریخ 24/3/1391 به شعبه سوم دادگاه انقلاب تبریز احضار شده است .

قابل ذکر است که در سال 86 به مناسبت جلوگيري از سالگرد قيام خرداد 85 در شهرستان اهر در تاریخ 31 ارديبهشت 86 مأموران اطلاعاتي امنيتي اقدام بدستگيري تعداد قابل توجهي از فعالان مدني آذربايجان اقدام نمودند كه در اين ميان مهندس عباس نظري نیز با يورش مأموران امنيتي به منزل شخصي ايشان با مصادره اموال شخصي ايشان از قبيل كامپيوتر،كتابهاي شخصي ،صدها عدد سي دي مجاز ،و دستگاه رسيور و ساير وسايل شخصي به همراه خود به اداره اطلاعات برده و به مدت 30روز به اداره امنيت تبريز انتقال و تحت بازجويي هاي شبانه روزي قرار گرفت. 
 
 
ایشان در خرداد 86 با قرار وثقيه ده ميلون توماني از زندان اهر به ضمانت آزاد گردید . ولي به دلايل نامعلومي مقامات قضایی از رسيدگي به موقع به پرونده مهندس عباس نظري خودداری کردند و ایشان مدت 5سال  در بلا تكليفي بسر بردند و این احضاریه مربوط به دستگیری خرداد 1386 می باشد .

لازم به ياد آوري است مهندس عباس نظری سابقه بازداشت در زمان اعتراض دانشجويان به حذف دکتر چهرگاني از انتخاباتات در فروردين سال 75 و مراسمات قعله بابك و 21 آذر را داشته است .

منبع : اؤیرنجی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر