۱۳۹۲ شهریور ۲۴, یکشنبه

بانوان اردبیل قهرمان ذکافونگ ایران شدند



بانوان استان اردبیل در مسابقات ذکافونگ قهرمانی ایران که به میزبانی اردبیل برگزارشد به مقام قهرمانی دست یافتند. این مسابقات که با شرکت 98 ورزشکار از هفت استان در ورزشگاه تختی اردبیل برگزارشد، تیم اردبیل با اقتدار و کسب بیشترین امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت. پس از تیم استان اردبیل، تیم تهران به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم های چهارمحال وبختیاری و البرز نیز به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
همچنین در مسابقات دو ومیدانی برترین های ایران که در رده سنی نونهالان برگزار شد، تیم استان اردبیل توانستند سه مدال طلا و یک مقام چهارمی کسب کنند.
دراین مسابقات که به میزبانی استان البرز و شهر کرج برگزار شد، محمود منصوری پدیده پرتاب دیسک ایران با رکورد 64.82 متر ضمن کسب مقام اول این رقابت ها بیش از دو متر رکورد ایران را که متعلق به خودش بود، بهبود ببخشد.
در ماده 400 متر محمد علی طهماسی وند با زمان 53.30 ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت و فرید پیرزاد در 100 متر با مانع با کسب زمان 13.77 ثانیه در سکوی نخست ایران ایستاد.
در این رقابت ها فرید روحی در ماده پرش طول با پرش 5.62 متر به عنوان چهارمی بسنده کرد. در این مسابقات ناصر یزدانی تیم نونهالان دو ومیدانی استان را به عنوان مربی همراهی می کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر