۱۳۹۰ دی ۲۰, سه‌شنبه

پیام جبهه دمكراتيك مردمی احواز به مناسبت برگزاری دومين كنگره جبهه ملی برای ازادی آزربايجان جنوبی

رفقا رهبريت و اعضاء محترم جبهه ملی براي ازادی آزربايجان جنوبی

با درودهای فراوان

 جبهه دمكراتيك مردمي احواز برگزاري دومين كنگره جبهه ملی براي ازادی ازربايجان جنوبی را به ملت ترك رهبريت و اعضاء جبهه تبريك گفته براي كنگره شما ارزوی موفقيت داريم .

 فرزندان ملت غيور ترك ازربايجان جنوبی

 كنگره دوم شما در شرايطی منعقد ميشود كه رژيم اشغالگر و توسعه طلب ايران در داخل با بحران وسيعی اقتصادی وسياسی وتوسعه دامنه اعتراضات ومبارزات ملل غير فارس وفقدان مشروعيت مواجه است و از طرفی ديگر سياستهاي توسعه طلبانه أن در منطقه و جهان به شكست انجاميده هر روز به سرنگونی نزديكتر ميشود.

 اين درحالی است كه مبارزات و جانفشانی فرزندان ملل تحت اشغال ايران روز به روز در منطقه و سطح جهان وسيعتر شده بعنوان قويترين اپوزسيون دولت ايران شناختة ميشود . مبارزاتی كه تنها راه رهائی و ازادی ملل ما براي رسيدن به حقوق انسانی و ملی است ..

همينك كه سياستهاي توسعه طلبانه و ارتجاعی دولت ايران در منطقه و سطح جهان بشكست انجاميده,رزيم حاكم در ايران بعنوان منفورترين رژيم دنيا خطری است جدی براي صلح منطقه ای و بين المللي بشمار مي رود كه از طرف جامعه جهانی هر روز درمحاصره بيشترقرار ميگيرد.

بر ما است كه مبارزات رهایبخش خويش را توسع داده هماهنگي بين سازمانهای ملل تحت اشغال را محكمتر كرده راه رسيدن به پيروزي و رسيدن به حق تعيين سرنوشت و تاسيس دولت ملی خويش را هموار سازيم .

با تبريك مجدد و اميد موفقيت همسنگران

پيروز باد وحدت مبارزاتی ملل تحت ستم و اشغال شده در ايران براي رسيدن به حق تعيين سرنوشت و تاسيس دولت ملی


جبهه دمكراتيك مردمي احواز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر