۱۳۹۰ دی ۲۸, چهارشنبه

حمله دوباره حجت الاسلام بجانی به آزربایجان شمالی

ساوالان پورت : مردم آزربایجان باید بپاخیزند و به بیداری اسلامی بپیوندند

حجت الاسلام بجانی مسؤل انصار حزب الله آزربایجان شرقی که پیش تر تهدید به حمله کنسولگری جمهوری آزربایجان در تبریز بوسیله حزب الله کرده بود اخیرا در دیدار با جمعی از طلبه ها و مذهبویون جمهوری آزربایجان شمالی در تبریز خواهان پیوستن مردم آزربایجان به بیداری اسلامی و آشوب گری شد .

این روحانی بنیادگرا که ید طولانی در سرکوب حرکت های آزادی خواهانه مردم آزربایجان جنوبی و دخالت در امور داخلی آزربایجان شمالی دارد از مسولان برهم زدن امنیت جمهوری آزربایجان از طرف حکومت فاشیستی ایران می باشد در زیر خبر موبوط به این دیدار را به نقل سایت وابسته به انصار حزب الله آزربایجان شرقی (عماریون ) را می خوانید

مردم آذربایجان باید بپاخیزند و به بیداری اسلامی بپیوندند

"عماریون"- روح الله بجانی مسئول انصار حزب الله تبریز در دیدار جمعی از اهل باکو: مادامیکه عده ای از مذهبی ها به وضع وجود راضی باشند مطمئنا شاهد از بین رفتن همین اندک اسلام موجود در آذربایجان هم خواهیم بود.

تعدادی از جوانان کشور آذربایجان با حضور در حسینیه یالثارت الحسین (ع) انصار حزب الله تبریز ضمن تقدیر از مواضع روشنگرانه حجت الاسلام بجانی تاثیر سخنان وی را موفقیت آمیز و بیدار کننده ارزیابی کردند.

در این دیدار که تعدادی از طلبه های آذربایجان در ایران نیز حضور داشتند با بیان اینکه برخی از بزرگان دینی در اردبیل روش مبارزه این روحانی با دولت الهام را نمی پسندند, گفتند : علیرغم مبارزات برخی بزرگان و پیشکسوتان در این عرصه روش آنان با روند بیداری اسلامی سازگار نبوده و از کشورهای منطقه خیلی عقبیم و روش شما یعنی حرکت تهاجمی به جلو و ایجاد غرش بزرگ و سردادن صدای وا اسلاما مسلمانان آذربایجان را بیدارتر خواهد کرد.

حجت الاسلام روح الله بجانی نیز در این دیدار و گفتگو با اشاره به اینکه آذربایجان پاره تن اسلام است و نباید به سرنوشت فلسطین دچار شود گفت: اگر من در آذربایجان بودم سفارتخانه ننگین صهیونیسم و آمریکای خونخوار را تعطیل کرده و بیرونشان می کردیم. آنها هدفی جز توهین و برده گیری مردم شریف مسلمان آذربایجان ندارند. عده ای به وضع موجود رضایت دارند. اما اینک وقت بیداری اسلامی است. اگر کشوری بنام آذربایجان بخواهد استقلال خود را حفظ کند باید از ما یاد بگیرد در اوج تحریم ها هم حاضر نشدیم به استکبار سر خم کنیم. آذربایجان زمانی آذربایجان شوروی بود و حالا آذربایجان صهیونیسم شده است. کجایند استقلال طلبان ؟ چرا خفه خان گرفته اند ؟ رییس جمهور بی کفایت آذربایجان توانایی اداره این کشور را ندارد و بهمین خاطر بخشی از کشور عظیم آذربایجان در چنگال و اشغال ارمنی های جنایتکار است و بخشی نیز در چنگال استعمارگران صهیونیسم است . کجایش دست خود آذری هاست؟ همین ارمنی ها که آمریکا و صهیونیسم و همشان با همند تا دیروز ادعای ریخته شدن بخشی از ارمنی ها توسط حکومت عثمانی را داشتند و امروز با طرح این قضیه می خواهند طلبکارانه جنایت عظیم خود در قره باغ و خیانت عظیم دولتمردان آذربایجان در جریان قره باغ و هم اکنون جنایت عظیم صهیونیسم در استعمار آذربایجان و خیانت الهام در همان قضیه را کتمان ویا به نسیان بسپارند.

طلبه عدالتخواه تبریزی ادامه داد: جنبش "دوز باخیش" duz baxis نهضت بصیرت صحیح باید توسط شما جوانان مذهبی راه اندازی بشود تا ابتدا با بصیرت دهی صحیح و نگاه راستین به مسائل مردم را بیدار کنند و اجازه ندهند تا تاریخ آذربایجان طوریکه استکبار جهانی دوست دارد ورق بخورد. برای یک بیداری واقعی باید اول همه قبول کنند که در خواب هستند خواب زمستانی صهیونیسم و بعدا هم این انگیزه باید ایجاد بشود که باید بیدار بشوند. اگر اینگونه شد شاهد وقوع انقلاب اسلامی آذربایجان خواهیم شد. بیداری اسلامی در آذربایجان رمز بیداری نهایی اسلامی خاور میانه است . صهیونیسم از بیداری شما وحشت دارد اگر شما بیدار شوید نتنیاهو از وحشت دق می کند و می میرد. آنروز بسیار نزدیک است . شما باید وارد عمل بشوید مادامیکه محسن صمدف در زندان باشد بیداری تحقق نیافته است. اولین گام این بیداری آزادی رهبران ذینی از بند اسارت است .

مسئول انصار حزب الله تبریز ادامه داد: ما باید با حزب الله آذربایجان و با تشکیل جبهه حزب الله متحد آذربایجان دوشادوش یکدیگر در تقویت جنبش duzbaxis صهیونیسم را از خاک آن کشور آزاد نموده و شاهدانقلاب اسلامی آذربایجان باشیم.

وی در پایان گفت خطاب به مردم آذربایجان گفت : برادران و خواهران عزیز و مسلمان بیدار شوید که صبح نزدیک است و باید برای صبح آماده شویم. ما باید برای این بیداری هزینه دهیم و لو خونهایمان ریخته شود. ای کاش خون این بنده ناچیز خدا هم در این نهضت ریخته شود تا نزد مولایمان حضرت مهدی (عج ) شرمنده نباشیم.

صفحه فیس بوکی انتخابات در آذربایجان غربی - Batı Azərbaycanda seçkilər

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر