۱۳۹۱ تیر ۶, سه‌شنبه

راه‌آهن اردبيل سال 92 افتتاح نمي‌شود

ساوالان پورت : در حالی كه مسئولان وزارت راه و شهرسازی از اتمام راه‌آهن اردبیل ـ میانه در سال 92 خبر می‌دهند، اما مدیركل راه و ترابری اردبیل گفت: این طرح در سال 92 افتتاح نمی‌شود.

محمدكریم هدایتی با بیان این كه پروژه راه‌آهن اردبیل به عنوان پروژه‌های مهر ماندگار در نظر گرفته شده است، افزود: تمامی قطعات این طرح با توجه به اختصاص اعتبارات فعال و تاكنون داراي 42 درصد پیشرفت فیزیكی است.

وی افزود: با توجه به حجم عملیاتی كه این طرح دارد درباره زمان قطعی پایان احداث این طرح هیچ اظهارنظری نمی‌توان كرد.

مدیركل راه و ترابری استان اردبیل بیان كرد: مطالعات ایجاد راه‌آهن در پارس‌آباد هنوز در قالب فاینانس بوده و به عملیات اجرایی نرفته است و دلیل آن هم به محدودیت اعتبارات برمی‌گردد. بدون شك در آینده مسئولان بعد از اتمام راه‌آهن اردبیل ـ میانه این طرح را نیز عملیاتی خواهند كرد.

وي با بیان این كه افتتاح پروژه راه اردبیل ـ سرچم یكی از مهم‌ترین طرح‌های این استان بود كه خوشحالی مردم را فراهم كرد، افزود: هر نقصی این طرح داشته تاكنون برطرف شده و جای هیچ نوع گلایه‌ای باقي نمانده است و اگر هفته‌ای یك بار ریزشی صورت می‌گیرد و مسیر بسته می‌شود به دلیل انفجاراتی است كه در بالادست آن در پروژه راه‌آهن انجام مي‌شود و نیز كار كردن ماشین‌آلات سنگین در اطراف و بارندگی‌های بیش از اندازه امسال است.
مهر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر