۱۳۹۱ تیر ۵, دوشنبه

آتش سوزی دختر دانشجو درخوابگاه شهدای دانشگاه تبریز

ساوالان پورت : بنا به خبرهای رسیده از خوابگاه های شهدای دانشگاه تبریز بعد از ظهر روز گذشته 5 تیر، ساکنان بلوک 1 شاهد سوخته شدن زهرا دانشجوی ترم سوم علوم تربیتی بودند. 


این اتفاق در حالی افتاد بعد از رسیدن سرپرستان خوابگاه نیزهنوز هیچ اقدامی برای رساندن زهرا به بیمارستان صورت نمی گرفت. طبق روال همیشگی آمبولانس با تاخیر نیم ساعتی رسیده بود ودر حالی که سوختگی زهرا پیشرفت کرده بود مجبور به کندن جسم نیمه جان او از کف سرویس بهداشتی بودند. 

مسئولین وقتی با اعتراض های دانشجویان مبنی بر تاخیر آمبولانس روبرو شدند ترافیک شهری را بهانه کردند در حالی که اورژانس بیمارستان امام رضا چسبیده به در دندانپزشکی دانشگاه که نزدیکترین مکان به خوابگاه های شهدا است.

همه ساله در هفته کمک های اولیه ،حلال احمر شهر تبریز با برنامه های تشریفاتی خود در خوابگاه ماموریت خود را با نمایش های نمادینش به انجام می رساند این در حالی است که خوابگاه های 3500نفری شهدا ، حتی یک درمانگاه کوچک یا جعبه کمک های اولیه ندارد.

شایعات فراوانی درباره علت سوختگی زهرا شنیده می شد اما به گفته هم اتاقی هایش ، اتصالی پریز برق و منفجر شدن سشوار علت سوختگی زهرا بوده است. شاهدان عینی زهرا را در حالی که تمام لباس های تنش و پوست بندنش از سر تا پا سوخته بود مشاهده کردند.

طبق معمول مسئولین نیز به شایعه خودسوزی زهرا قوت بخشیده و تمام تلاششان مبنی بر مبرا کردن خود از این اتفاق بود، همچنین هم اتاقی های زهرا را به سکوت در برابر این اتفاق دعوت می کردند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

منبع : آراز نیوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر