۱۳۹۱ تیر ۲۲, پنجشنبه

فیلم کوتاه " هبوط " ساخته کریم عظیمی از اردبیل تندیس طلایی جشنواره فیلادلفیای امریکا را به دست آورد

ساوالان پورت : فیلم کوتاه " هبوط " ساخته کریم عظیمی از اردبیل تندیس طلایی جشنواره فیلادلفیای امریکا را به دست آورد در جشنواره فیلادلفیای امریکا که همه ساله به صورت جهانی برگزار می‌شود فیلم " هبوط " توانست تندیس طلایی بهترین فیلم کوتاه جشنواره را به دست آورد.
 
کارگردان این فیلم کریم عظیمی : این جشنواره با هدف انتخاب بهترین سریال، فیلم سینمایی و فیلم کوتاه به صورت جهانی برگزار می‌شود که امسال نیز در این سه بخش جشنواره از 12 تا 19 تیر ماه در شهر فیلادلفیای امریکا برگزار شد.

وی گفت: امسال در این جشنواره 5 هزار اثر شرکت کرده بود که خوشبختانه فیلم " هبوط " که پیش از این در جشنواره‌های دیگر درخشیده بود موفقیتی دیگر برای اردبیل به ارمغان آورد.

این فیلمساز یادآور شد: فیلم " هبوط " در جشنواره بین‌المللی مکزیک نخل نقره‌ای و در جشنواره بوستون نیز تندیس نقره‌ای رومی را کسب کرده بود.

عظیمی موضوع این فیلم را بیان انسان گرفتار شده در کویر و به دنبال دریافت حقیقت توصیف کرد و افزود: این فیلم را بهزاد مولود فیلمبرداری کرده و محسن جعفری تدوین آن را عهده‌دار بوده است.

وی با اعلام اینکه نویسندگی و کارگردانی این فیلم بر عهده وی بوده است، بیان داشت: احمد پورستان بازیگری این فیلم را عهده‌دار بوده است.

آراز نیوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر