۱۳۹۱ مرداد ۲, دوشنبه

تنگ شدن حلقه محاصره بشار اسد و تحرکات پ .ک .ک در شهرهای کردنشین سوریه

ساوالان پورت : طبق گزارش العربیه از سوریه کردهای سوریه کنترل چهار شهر را در غرب  سوریه بدست آوردند که "دیریک" ، "کوبانی" ، "عفرین" و عامودا را به کنترل خود درآورده اند.

دیریک در استان حسکه کوبانی و عفرین در استان حلب وعامودا نیز در استان حسکه از جمله شهرهایی است که به دست نیروهای کرد افتاده است.

همچنین به گزارش کردپرس پ ک ک پرچم حزبی خود را بر سر در اداران و اماکن دولتی در شهرهای و مناطق کنترل شده نصب نموده است که باعث تشدید اختلافات ما بین احزاب کرد شده است.

پیش از این نیز حزب کارگران کردستان ( پ ک ک ) از ورود سربازان اقلیم کردستان به سوریه جلوگیری به عمل آورده بود که موجب بروز اختلاف بین حزب دمکرات کردستان و اتحادیه میهنی کردستان با پ ک ک شده بود و با نصب پرچم حزبی توسط پ ک ک بر مناطق بدست آمده توسط کردها دامنه تشدید اختلافات گسترده تر شده است.

سایت ملیت ترکیه با تیتر "شما را محو می کنیم" از پیام شدید الحن فرمانده ارتش آزاد سوریه خبر می دهد. طبق گزارش ملیت فرمانده ارتش آزاد سوریه با انتشار یک تصویر ویدئویی در خصوص اتفاقات رخ داده اخیر در سوریه به پ ک ک هشدار داد.

طبق این پیام ویدئویی فرمانده ارتش آزاد سوریه  پ ک ک را در کشتارمردم کرد و به خصوص مردم کرد شهر عفرین متهم ساخت و مدعی شد که گروه پ  ک ک مردم کرد و خانه های مردم را آماج گلوله سلاح های خود قرار داده و به خانه ها هجوم می برد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر