۱۳۹۱ آبان ۱, دوشنبه

گزارش شاخه دانشجویی کمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان از فعالیت تروریسم کرد در دانشگاه اورمیه

ساوالان پورت : دانشگاه اورمیه از جمله مراکز مهم پرورش تروریست های کرد از سوی احزاب تروریستی چون دموکرات، کومله و پژاک می باشد. 


این احزاب از طریق نیروهای خود که بعنوان دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند به شناسایی سمپادهای تروریسم کرد در دانشگاه پرداخته و پس از آموزشهای لازم تشکیلاتی اقدام به جذب این دانشجویان می نمایند.
بنابه گزارش شاخه داشجویی کمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان از دانشگاه اورمیه مهمترین عناصر هوادار ترریسم کرد در دانشگاه اورمیه عبارت از افراد ذیل می باشد:

-داود قسیمی، این فرد از فعالین بنام تروریسم کرد در دانشگاه اورمیه می باشد که علیرغم فارغ التحصیلی از دانشگاه ه نیز به دانشگاه اورمیه رفت و آمد داشته و بیشتر مواقع در خوابگاه های نازلو اقدام به برگزاری جلسات سیاسی می نماید. هم اکنون این فرد به صورت مخفیانه در خوابگاه های نازلو ساکن بوده و ازجمله هدایت کنندگان تروریسم کرد در دانشگاه اورمیه می باشد. این فرد مسئول پخش جزوات پژاک در دانشگاه اورمیه است که ترم گذشته تعداد زیادی از آخرین شماره ی نشریه ی "آلترناتیو"، ارگان حزب حیات آزاد کردستان (پژاک) در دانشگاه اورمیه در میان دانشجویان کرد پخش نمود.

-ناصر سیده، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته شیمی در دانشکده ی علوم دانشگاه اورمیه می باشد که ارتباط تنگاتنگی با داود قسیمی دارد. این فرد مسئول سازماندهی نیروهای کرد در دانشکده ی علوم دانشگاه اورمیه است.

-خدیجه حسین پور، دانشجوی رشته ی مهندسی برق در دانشکده ی فنی دانشگاه اورمیه می باشد. این فرد مدیرمسئول نشریه ی توقیف شده ی "بوژان" در دانشگاه اورمیه می باشد که نشریه ی وی به دلیل چاپ پرچم پژاک بر روی جلد نشریه و معرفی استان آزربایجان غربی بعنوان جزئی از خاک "کردستان بزرگ" با اعتراض شدید دانشجویان ترک دانشگاه روبرو شد و کمیته ی ناظر بر نشریات دانشجویی با فشار دانشجویان ترک رای به توقیف این نشریه داد.

- فرزاد یاوری مدیر مسئول نشریه ی دو زبانه ی "رژنه" می باشد که به دو زبان کردی-فارسی در دانشگاه اورمیه منتشر می شود. این نشریه نیز به گونه ای غیرعلنی سیاست های تروریسم کرد را در دانشگاه اورمیه پیگیری نموده و با انتشار مطالب گوناگون سعی می نماید که شهرهی ترک نشین استان آزربایجان غربی را بعنوان شهرهای کردنشین معرفی نماید.

-فاروق بداقی دانشجوی رشته ی مهندسی برق و اهل شهرستان خانا (پیرانشهر) به همر تنی چند از افراد دیگر بنام های محسن کردی دانشجوی رشته ی شیمی، هدی فاتح دانشجوی رشته ی مهندسی برق ورودی 87، ظاهر آروم، فرهاد مام احمدی، ظاهر احمدی، حسن کریمی، کیومرث فتحی و دیاکو فتاحی نیز از افراد فعال تروریسم کرد می باشد که با اغفال دانشجویان کرد سعی در جذب آنها به تشکیلات های تروریستی کرد دارند.

منبع : کمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر