۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۱, چهارشنبه

انتقال وحید شیخ بگلو به بند کاردرمانی ، آزادی حیران حیدری و بهروز جعفری از زندان مرکزی تبریز


 بر اساس گزارشات رسیده به گروه خبری تبریز سسی، وحید شیخ بگلو فعال مدنی آزربایجان  به بند کاردرمانی زندان 
مرکزی تبریز منتقل شد.مامورین اداره ی اطلاعات تبریز، پس از دستگیری وحید شیخ بگلو درعصر چهارشنبه ،چهارم اردیبهشت ماه در خیابان تپلی باغ تبریز به زور سوار خودرویی کرده و وی را جهت اجرای حکم، به زندان مرکزی تبریزتحویل داده بودند.لازم به یاد اوری است که شیخ بگلو،که روز دوم شهریور ماه نود و به همراه بیست وهشت تن دیگر ،در جلسه ی هم اندیشی برای نجات دریاچه ی اورمیه دستگیر شده بود وبه اتهام اجتماع وتبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت کشور، در شعبه اول دادگاه انقلاب تبریز محاکمه و به دوسال حبس که یک سال آن به حالت تعلیقی درآمده بود،محکوم شد.مشارالیه، به دفعات از سوی مامورین امنیتی دستگیر شده و جز دانشجویان ستاره دار محروم از تحصیل به شمار می آید.

آزادی مهدی حیدری به قید ضمانت از زندان مرکزی تبریز
مهدی حیدری که پنجم اردیبهشت ماه از سوی نیروهای امنیتی بازداشت گردیده بود به قید وثیقه از زندان مرکزی تبریز آزاد گردید.
به گزارش گروه خبری تبریز سسی، مهدی حیدری ملقب به حیران حیدری مدیر سایت تراختور اسپور با وثیقه ۲۰ میلیون تومانی به طور موقت آزاد گردیده است.
خاطر نشان کنیم که نیروهای لباس شخصی هنگام بازداشت وی تمام سیستم کامپیوتری وی و دیگر وسایل شخصی ایشان را نیز با خود برده بودند.
بهروز جعفری از هواداران تراختور آزربایجان  آزاد گردید.
بر اساس گزارشات ارسالی به گروه خبری تبریز سسی، بهروز جعفری از هواداران تراختور آزربایجان  در دیدار آسیایی این تیم با الشباب از سوی نیروهای اطلاعاتی بازداشت و به زندان مرکزی تبریز منتقل شده بود که دیروز با قرار وثیقه آزاد گردید.
این هوادار آزربایجان ی که بیست و یکم فروردین ماه در ورزشگاه سهند تبریز از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده بود با قرار وثیقه ۱۵ میلیون تومانی از زندان مرکزی تبریز آزاد گردید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر