۱۳۹۲ خرداد ۱۴, سه‌شنبه

در حاشیه سخنرانی قالیباف تشویق بسیح تبریز از شعار:”آزربایجان بیر اولسون مرکزی تبریز اولسون”

بنا به گزارش خبرنگار آرازنیوز از تبریز سخنرانی دکتر قالیباف در ورزشگاه شهید پورشریفی شاهد حاشیه های جالبی بود.قبل از شروع سخنرانی طبق  معمول مجریان برنامه با دادن شعار های حماسی سعی در ایجاد شعور و نشاط داشتند مجری اول برنامه با گفتن “آزربایجان اویاخدی” که منتظر شنیدن شعار مورد نظر نظام یعنی “اینقلابا دایاخدی” بود درکمال تعجب هیچ یک از شرکت کنندگان وی را همراهی نکردند بلافاصله مجری بعدی با در دست گرفتن میکرفون گفت بعضیهای میگویند:“آزربایجان بیر اولسون مرکزی تبریز اولسون” دراین حین شرکت کنندگان بلافاصله یکدست وی را مورد تشویق قرار دادند مجری که چنین انتظاری نداشت ادامه داد :”نه نه می خواهم بگویم که این شعاراشتباه است که کار از کار گذشته بود”.

قالیبایف با استقبال سرد مردم تبریز روبرو شده بود طوری که ستاد وی  تنها حدود هزار نفر برای سالن شش هزاری نفر توانسته بود از قشر بسیج و کارکنان رسمی نیروی انتظامی ،سپاه و سایر ارگانهای دولتی جمع بکنند
 درادامه برنامه قالیباف بسان سایر مسئولین نظام که در مواقع نیاز آزربایجانیان را مورد توجه لفظی قرار می دهند با جملات احساسی آزربایجان را تمجید و تقدیر قرارداد
وی اظهار کرد: افتخار آزربایجان این به حساب می‌آید که در هر عرصه‌ای معروف به شهر “اولین‌هاست”.
قالیباف گفت: تاریخ ایران سرشار از بزرگمردی و فداکاری مردم آزربایجان است و بخش اصلی عزت و استقلال ایران مدیون فداکاری مخلصانه مردم عزیز آزربایجان بوده و هست.
نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری تصریح کرد: اگر دلاوری‌های ستارخان، باقرخان و حوادث مشروطه را به چشم خود ندیدیم اما در دوران دفاع مقدس همه شاهد همت و غیرت این مردم بوده و نمونه‌های آن را در شهید باکری‌ها، شفیع‌زاده‌ها، یاغچیان‌ها و شهدای بزرگ این خطه دیدیم و به آن افتخار کرده‌ایم.
وی بخش مهم از عزت و افتخار ایران را مرهون ایثار و فداکاری ملت غیور آزربایجان دانست و افزود: بسیار خرسندم که اعلام کنم از اینکه توفیق سفر به آذربایجان را که مهد علم و ادب است را پیدا کردم، افتخار می‌کنم.
قالیباف با بیان اینکه افتخارم این است که فرزند این سرزمین و نظام جمهوری اسلامی ایران هستم، اظهار کرد: امروز دستم را از خراسان به سوی شما دراز می‌کنم.
وی افزود: چند حرف را هرگز از من نخواهید شنید چرا که متعهد می‌شوم و شما را شاهد می‌گیرم تا بگویم از روز اول قانون اساسی و حقوق ملت را به طور کامل اجرا خواهم کرد و این اقدام را بدون تبعیض برای اقوام، مذاهب و سلایق مختلف انجام خواهم داد

۱ نظر:

  1. آرخاداش او بسیجیلرین منظوری بوایمیش کی جمهوری آزربایجانی ایران اشغال اله سین تا آزربایجان شمالی و جنوبی بیر اولسون و ایرانین اشغالی آلتئندا گالسینلار، بولار بئله سویلییرلر.

    پاسخحذف