۱۳۹۲ خرداد ۲۳, پنجشنبه

پرده برداری از دلیل جدایی تونی و لوپز از تراختور

طی مصاحبه ای که با برادر فلاویو لوپز داشتیم مارکو لوپز از فشار نهاد های امنیتی بر برادرش فلاویو پرده برداشت. این مصاحبه قبل از پایان فصل گذشته انجام شده بود و به خاطر عدم حاشیه سازی برای تیم و برادرش منتشر نشده بود. مارکو لوپز: طی فصل تماس های مشکوکی با برادرم می شد و او را تهدید می کردند که در بازی های مهم تراختور نباید با تمام توان خود بازی کنی! در مواردی هم به او گفته شده بود اگر خواهان تمام مبلغ قرار داد خود هستی باید تمام دستورات ما را مو به مو اجرا کنی!

برادرم چند باری توسط پسر جعفری تهدید به اخراج شده بود و پسر جعغری به او گفته بود اگر می خواهی طی فصل مشکلی نداشته باشی دستورات ما را اجرا کن!

مارکو لوپز در قسمتی از سخنان خود گفت که همواره مامورانی از نهادهای امنیتی او را کنترل می کردند و ماموری همواره به صورت مخفی او را تحت نظر داشت.
این فشار ها بعد از شروع بازی های آسیایی شدت بیشتری گرفت.فلاویو لوپز این تهدید ها را با مربی اسبق تراختور تونی اولیویرای پرتغالی در میان گذاشت که مربی تراختور این موضوع را به گوش سردار جعفری رساند که با برخورد سرد مدیریت رو به رو شد!

بعد این گفت و گو مدیریت در جواب تونی که این فشار ها برای چیست و چه علتی دارد گفت:
اینجا ما مدیر هستیم و اگر می خواهی اتفاقی ناگواری برای شما و دیگر پرتغالی ها روی ندهد دستورات را اجرا کنید!

این نقطه ی شروع اختلافات مدیریت با سرمربی تراختور بود.
فلاویو بار ها تصمیم به ترک تراختور گرفت که با مخالفت تونی روبرو شد.

مارکو این جمله را به نقل از برادرش می گوید:

"مربی به من گفت هرچقدر هم فشار باشد و مدیریت فاسد باشد ما برای مردم بازی می کنیم محبت مردم را به یاد داشته باش ما به مردم مدیون هستیم شاید قرار داد ما با تراختور بر روی کاغذ نوشته شده باشد اما به جز این قرار داد یک قرارداد قلبی با هواداران داریم که قرار داد اصلی ما است"


در ادامه ی مصاحبه مارکو به نقل از برادرش گفت قبل از بازی های حساس تراختور تعدادی از بازیکنان تراختور تهدید می شدند.که این بر تمرکز بازیکن تاثیر می گذاشت.

صحبت های دیگری نیز بین خبرنگار ما و مارکو لوپز بود که بنا به درخواست مارکو در زمانهای دیگری منتشر خواهیم کرد.پرینتی از نامه ها ی تهدیدی و فایل صوتی سخنان جعفری و پسرش را در زمان مناسب از همین صفحه منتشر خواهیم کرد.

منبع Traxtor fans

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر