۱۳۹۲ خرداد ۲۳, پنجشنبه

سخنی با کریمی: یاغی گری تعطیل؛ خوش آمدی!

علی کریمی به تراختور پیوست ، شاید قبلا کسی فکرش را هم نمی کرد بازیکنی همچون علی کریمی که بارها با تراختور و هوادارانش به مشکل بر خورده و حتی جرات سفر به تبریز همراه پرسپولیس را نداشت روزی پیراهن این تیم را بر تن کند و همچون سربازی برای این تیم بجنگد ، اما بازی روزگار چیز دیگریست.

علی کریمی به تراکتور پیوسته ، بخواهیم یا نخواهیم او امروز یکی از بازیکنان تیم است و باید مورد حمایت هواداران قرار گیرد ، البته این اتفاق جدید نیست ، حدود پنج سال پیش وقتی کمالوند به تراکتور پیوست شرایطی اینچنینی داشت او که یک سال قبل از پیوستنش به تراکتور با تیم شیرین فراز به تبریز آمده بود با هواداران به مشکل برخورد و موقعیت خوبی در بین هواداران تراکتور نداشت اما چه کسی پیشبینی می کرد که روزی به یکی از اسطوره های محبوب این تیم بدل خواهد شد.
اما حال که علی کریمی در مسیری مشابه قدم گذاشته باید از این تجربیات استفاده کرده و برای جای دادن خود در قلب هواداران تلاش نماید ،آقای کریمی باید بدانید که پا به تیمی گذاشته اید که با بقیه تیم ها فرق اساسی دارد دیگر در تراکتور نباید دم از پرسپولیس زد ، پرسپولیس با تمام خاطراتش را فعلا و حد اقل تا زمانی که در تراکتور حضور دارید فراموش کنید ، وجود یا عدم وجود دلبستگی به پرسپولیس برایمان مهم نیست ولی تراکتور جای عنوان این دلبستگی ها نیست. هر جایگاهی در پرسپولیس دارید برایمان مهم نیست در تراکتور باید به دنبال جایگاه خود باشید. مبادا با تفکر بزرگی کردن در تراکتور پا به این تیم گذاشته باشید ، مبادا انتظار برخوردی مشابه آنچه در پرسپولیس با شما از طرف هواداران صورت میگیرد را از هواداران تراکتور داشته باشید ، نه ، شما برای مردم آذربایجان 8 مقدس نیستید ارزش شما در قالب تراکتوری بودن و محبوبیت شما و به نسبت ارزشی که برای تراکتور قائلید معنا پیدا می کند. اینها را گفتیم تا از همین ابتدا به اصطلاح سنگهایمان را وا کنده و جلوی مشکلات بعدی را بگیریم پس با هواداران تراکتور همدل باشید تا ثمره آن که همواره محبوبیت و بازگشت به اوج است را ببینید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر