۱۳۹۱ تیر ۹, جمعه

خوشحالی فاشیست های پان ایرانیست از اعدام فعالین ملی عرب الاهواز

ساوالان پورت : سایت های رسمی پان ایرانیست های فاشیست با انتشار بیانیه هایی چهار جوان اعدامی الاهوازی را جنایت کار و محق اعدام نامیدند و خوشحالی خود را از اعدام فعالین ملی آشکارا اعلام نمودند.

سایت سازمان فاشیستی و نژاد پرست جوانان حزب پان ایرانیست در بیانیه ای با ادبیات مخصوص به خود و با لحنی کاملا نژاد پرستانه اعدام چهار جوان عرب را به جا و در حمایت از این اعمال غیر انسانی رژیم از انعکاس اخبار چهار جوان عرب الاهوازی را بخش کوچکی از جنگ رسانه های بین کشورها دانست.

پان ایرانیست های نژاد پرست در این بیانیه از انعکاس گسترده ی خبر اعدام جوانان عرب با عنوان " اعدام چهار جوان عرب و جلوگیری از مراسم عزاداری آنان در اهواز" به شدت خشمگین شده و ماهیت غیر انسانی و نژادپرستانه خود را نشان دادند.

احزاب و گروههای فاشیستی پان ایرانیست در چنین مواقعی که پای حقوق ملل غیر فارس و فعالین ملی به میان می آید همصدا و یکدست با رژیم جمهوری اسلامی به تاخت و تاز علیه ملل و فعالین حقوق بشری غیر فارس پرداخته و سعی در ارازل و اوباش نشان دادن فعالین ملی نشان دان آنها کرده و با عبارات همیشگی تجزیه طلب و بیگانه پرست و خائن ، آنها را آماج حملات خود قرار می دهند.

رژیم ایران همواره فعالین ملی غیر فارس را با اتهامات واهی و بی اساس قاچاق مواد مخدر و غیره اقدام به اعدام و حبس آنها نموده و بدین طریق اعمال غیر انسانی خود را موجه نموده و راه از میان بردن مخالفان و مبارزان سیاسی غیر فارس را بر خود سهل نموده است.

احزاب پان ایرانیست و فاشیستی ایرانی از مخالفان جمهوری اسلامی به شمار می آیند و فعالیت هایی نیز علیه رژیم انجام می دهند اما چهره ی کریه و نژاد پرست فاشیست های پان ایرانیست با همصدا شدن سایت ها و تریبون های مربوطه با رژیم جمهوری اسلامی آشکار می شود بطوریکه حتی در اتهامات ساختگی در راستای ارازل و اوباش نشان دادن فعالین ملی از جمهوری اسلامی نیز پیشی می گیرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر