۱۳۹۱ تیر ۹, جمعه

تکاپوها و فعالیت های رضا پهلوی در مقابله با مطالبات ملل غیر فارس در ایران تحت لوای تمامیت ارضی

 ساوالان پورت : بار دیگر پرده ها از چهره ی کریه و نژاد پرستانه ی اپوزوسیون مرکز گرای خارج نشین ایرانی کنار رفته و برای همگی فاش می گردد.


رضا پهلوی طی پیامی به همایش دفاع از تمامیت ارضی ایران ماهیت فارسگرایی و فارس محوری خود را برای همه عیان می نماید؛ بطوریکه اگر به محتوای پیام ایشان دقت شود خواهیم دید که ایران را به کشوری فارس و تمامیت ارضی آن در گروی حفظ و صیانت از دارائی های ملت فارس ختم می شود.

وی در پیامی به مناسبت برگزاری همایش دفاع از تمامیت ارضی ایران به مسائلی چون سهم ایران از دریای خزر و نام خلیج فارس اشاره نموده آنها را نمونه پایمال شدن حق ایران و ایرانی در گستره جهان یاد کرده است.

با این حال در این پیام، از حقوق پایمال شده ملل غیر فارس اثری نیست . این پیام سراسر نژاد پرستانه در حالی از سایت شخصی وی منتشر می شود که فعالین ملی عرب و آذربایجان، اعدام و دستگیر و شکنجه می شوند.

پیام رضا پهلوی به همایش دفاع از تمامیت ارضی ایران
در طی هزاره ها ایرانیان بارها و بارها ثابت کرده اند که حفظ و حراست از تمامیت ارضی میهن برایشان از بالاترین اولویت هاست و در این راستا از بذل جان نیز دریغ نداشته اند.
 یکپارچگی و تمامیت ارضی ایران مهمی است که به هیچ روی ایرانی در مقابل تهاجم به آن سکوت نخواهد کرد و پاسداری از آن را نمادی ازهویت ملی خود می داند.

برای ایرانیان راستین همانقدر که کاهش سهم ایران در دریای خزر دردناک است، که مخدوش شدن نام خلیج فارس بوسیله همسایگان و یا موسسات علمی و فرهنگی جهان. بی درایتی رژیم حاکم، زمینه ساز پایمال شدن حق ایران و ایرانی در گسترۀ جهانی شده است.

در این راستا ست، که من تلاش های هم میهنانی که همواره در صحنه جهانی حضور می یابند تا صدای حق خواهانه ایرانیان را به گوش جهانیان برسانند و حراست از مرز و بوم میهن عزیزمان را یک وظیفه میهنی تلقی می کنند را قدر می دارم و هم صدا با آنان به جهانیان گوشزد می کنم که ایرانیان نه متجاوز به حقوق دیگرانند و نه تجاوز دیگران به حقوق حقه خود را بر می تابند.

خداوند نگهدار ایران باد

هفتم تیرماه ۱۳۹۱
رضا پهلوی

۲ نظر:

  1. ترک خر گمشو از ایران بیرون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از کوره همان تراود که در اوست
      تراوشات ذهن نژادپرست دیگر...

      بعد از پیام فاشیستی رضا پهلوی و اینک فردی ناشناس با کامنت " ترک خر گمشو از ایران بیرون" ما را مستفیذ می نمایند.

      واقعا از نژادپرستی در این ملت ریشه دوانده است ... وای بر شما

      حذف