۱۳۹۱ تیر ۱۰, شنبه

انتقال فردین مرادپور به بیمارستان مهر

ساوالان پورت :  در پی افزایش وخامت بینایی این فعال جوان حرکت ملی آذربایجان مسئولان زندان تبریز با درخواست انتقال وی به بیمارستان و درمان تخصصی وی موافقت کردند و فردین مرادپور فعال حرکت ملی آذربایجان برای درمان به بیمارستان مهر تبریز منتقل شد.


گفتنی است وضعیت بینایی آقای مرادپور به دلیل شرایط نامطلوب زندان و بهداری زندان و مخالفت مسئولان زندان تبریز با درمان تخصصی وی رو به وخامت گذاشته و در طی 2 سال حضور وی در زندان مجبور به استفاده از عینک شماره 3.5 شده است.
 
فردین مرادپور در جریان دستگیری از ناحیه صورت مورد شکنجه قرار گرفته و موجب حساسیت هایی در چشم ها ی وی شده بود که با مراجعه های وی به بهداری زندان و عدم وجود چشم پزشک متخصص در بهداری سبب وخیم تر شدن حال وی شده است.
 
طبق گفتگویی که رادیو فردا با انجمن دفاع از زندانیان سیاسی آذربایجان به عمل آورده است بنا به گفته ی واحید قاراباغلی سخنگوی این انجمن فردین مراد پور هیچ نوع سابقه بیماری چشم را قیبل از دستگیری نداشته است .

فردین مرادپور فعال حرکت ملی آذربایجان که در 1 خرداد سال 1388 در پارک ائل گولی تبریز بازداشت شده و در در دادگاه انقلاب به 6 سال حبس تعزیری محکوم شده است و بیش از 2 سال است که در زندان تبریز در شرایط نامطلوب بسر می برد.

لینک مصاحبه رادیو فردا با واحید قاراباغلی سخنگوی انجمن دفاع از زندانیان سیاسی آذربایجان

 لینک یوتوب:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر