۱۳۹۱ تیر ۱۰, شنبه

جمهوری اسلامی طلاب و بسیجی ها را هم دستگیر می کند

ساوالان پورت : "قیام یاران ولایت" عنوان سایتی است که توسط جمعی از بسیجی ها و طلاب به اصطلاح ولایت مدار رژیم با مرکزیت شخصی به نام حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی معروف به طلبه سیرجانی مدتی است که فعالیت می نماید.

بنا به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ، سیرجانی یکی از طلاب به اصطلاح عدالت خواه دو روز پیش مورخ 8 تیرماه دستگیر شد.

طبق گزارش فارس علیرضا جهانشاهی 19 ساله بوده و سایت قیام یاران ولایت را همزمان با پیاده روی این گروه در شهرهای تهران و قم برای انعکاس فعالیت های خود راه اندازی نموده بود.

این گروه از طلاب و بسیجی ها در سایت رسمی خود فعالیت های خود را در جهت زمین نماندن مطالبات خامنه ای در باب عدالت ذکر کرده است!!.

همچنین بنا به خبری که در این وبسایت درج شده است محسن شیرازی طلبه و وبلاگ نویس قمی یکی دیگر از طلاب این گروه می باشد که توسط دادگاه ویژه روحانیت استان قم و به بهانه همراهی با طلبه عدالتخواه سیرجانی حجت الاسلام جهانشاهی دستگیر شده بود.

هدف این گروه از طلاب مبارزه با مفاسد اقتصادی موجود در خواص و بدنه ی رژیم بوده و چند بار با پیاده روی و بست نشینی به اعتراض پرداخته اند.

جمهوری اسلامی ایران به قدری پایه های خود را سست و شکننده می یابد که حتی قادر به شنیدن انتقاد غلامان حلقه به گوش خود را نیز ندارد و با آنها نیز به صورت امنیتی و ضربتی برخورد می کند.

مفاسد اقتصادی و فساد اخلاقی در مقامات سطح عالی رژیم حاضر ایران ریشه دارد بطوریکه حتی احمدی نژاد نیز بر مفاسد مالی بیت رهبری صحه گذارده است بطوریکه در جواب فشارهای وارد بر وی جهت برکناری مشائی از سمتش گفت : "اشکال ندارد، اما باید به همه پرونده‌های اختلاس رسیدگی شود. من اسناد و مدارک موثقی دارم که به موجب آن آقای سید مجتبی خامنه‌ای فرزند محترم مقام معظم رهبری رقم ناقابل (۱۶۰۰۰۰۰۰۰۰ یورو – شانزده با هشت تا صفر) یک و شش دهم میلیارد یورو از بیت المال اختلاس کرده است. اگر متعهد می شوید که به هر دو پرونده همزمان رسیدگی کنید من با استفعای مشائی موافقت خواهم کرد."

از سویی فساد گسترده مالی و اقتصادی در رآس نظام  و از سوی دیگر عدم کفایت در مدیریت اقتصاد و تورم قیمت ها   مردم ایران و به خصوص ملل غیر فارس و آذربایجان ساکن در جغرافیای ایران را  متحمل انواع  فشارهای زندگی و نا عدالتی های اجتماعی می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر