۱۳۹۱ تیر ۱, پنجشنبه

سال تولید ملی / استاندار اردبیل : بروید در مقابل مدارس بازاریابی کنید

 ساوالان پورت : گویا سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در مناطق مختلف کشور رنگ و بوی خاص خود را دارد و تمامی مناطق کشور از حمایت های دولت به صورت یکسان بهره نمی برند.

گویا استان اردبیل ، این منطقه از شرق آذربایجان جنوبی در سال حمایت از تولید و سرمایه ملی از این حمایت دولت و نظام بی بهره است و نام این سال در اردبیل عدم حمایت از تولید داخلی به حساب می آید.

بهروز بوذری یکی از تولیدکنندگان استان در مصاحبه خود با خبرگزاری مهر به وضع نابسامان استان از نظر حمایت از سرمایه گذاران اشاره کرده و گفت : در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کرده اند در اردبیل سال عدم حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

بهروز بوذری مدیر عامل شرکت گل بن سام اردبیل می باشد که به تازگی تاسیس شده است و در مراسم افتتاحیه این شرکت از عدم حمایت مسئولان استان از سرمایه گذاران داخلی به شدت انتقاد نمود.
وی با بیان اینکه در مراسم افتتاحیه شرکت با اینکه از مسئولان استانی دعوت به عمل آمده بود با این حال عده بسیار کمی از مسئولان در این مراسم حاضر شدند که این امر نمونه بارز بی توجهی مسئولان استانی به سرمایه گذاران و تولید کنندگان است.

وی همچنین به تسهیلات بانکی و حمایت بانک ها از سرمایه گذاران داخلی به شدت ابراز انتقاد نمود و تصریح کرد:بر خلاف شعارهایی مبنی بر اینکه 20 درصد سرمایه مورد نیاز را باید سرمایه گذار و 80 درصد از طریق بانک تامین شود، در این واحد 90 درصد سرمایه آورده شخصی و 10 درصد تسهیلات بانکی است.

همچنین با انتقاد از استانداری و عدم حمایت از سرمایه گذاران گفت : چندی پیش در ملاقات با استاندار اردبیل، وی به جای اینکه راهکار و حمایتی از ما داشته باشد با بیان اینکه "بروید در جلوی مدارس برای محصولات خود بازاریابی کرده و دست فروشی کنید" موجب تضعیف روحیه ما شد.

بوذری طی سخنان خود در مراسم افتتاحیه شرکت گل بن سام اردبیل از بروکراسی سخت حاکم بر ادارات این استان ابراز گلایه و انتقاد نمود و بی توجهی ، عدم حمایت و دیدگاه بسته مسئولان را از دلایل فرار سرمایه گذاران بومی از استان به سایر نقاط کشور ذکر نمود.

بوذری با بیان اینکه زیرساختهای شهرک صنعتی اردبیل هنوز کامل نشده است، متذکر شد: شهرک صنعتی اردبیل در سال 70 افتتاح شده و با وجود گذشت 20 سال از این افتتاح هنوز ورودی این شهرک خاکی است و علاوه بر آن ریزساختهای لازم در این شهرک فراهم نشده و تولید کنندگان در این شهرک در بن بست قرار دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر