۱۳۹۱ آذر ۱, چهارشنبه

قطب گردشگری کشور بیمارستان ندارد

ساوالان پورت : فرماندار سرعین گفت: سرعین به عنوان قطب گردشگری کشور که سالانه پذیرای بیش از شش میلیون مسافر است، بیمارستان ندارد.



 کاظم دبیر صبح سه شنبه در جلسه کارگروه سلامت این شهرستان تصریح کرد: عدم وجود بیمارستان در این شهر مشکلاتی را به وجود آورده و باید برای احداث بیمارستان در این شهر اقدام کرد.

وی با بیان اینکه مجوز احداث بیمارستان باید از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شود، افزود: در شاخصهای برنامه پنجم توسعه احداث بیمارستان در سرعین در نظر گرفته نشده اما باید در این زمینه تلاش شود تا در صورت امکان بیمارستان یا مرکز درمان بستر در سرعین ایجاد شود.

دبیر با اشاره به آمادگی مسئولان شهرستان سرعین با بخش خصوصی برای ایجاد بیمارستان اضافه کرد: اگر بخش خصوصی آماده سرمایه گذاری در زمینه درمانی باشد زیرساختهای لازم در کمترین زمان تامین خواهد شد و بخش خصوصی در این باره نباید نگرانی داشته باشند.

فرماندار سرعین با بیان اینکه آماده واگذاری زمین رایگان برای احداث بیمارستان چشم پزشکی پروفسور خدادوست هستیم، ادامه داد: این زمین تنها برای ایجاد بیمارستان در اختیار این گروه قرار می گیرد اما اگر بخواهند مجتمعی در شهر احداث کنند باید زمین مورد نیاز را خودشان تامین کنند.

منبع : خبرگزاری مهر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر