۱۳۹۱ آذر ۴, شنبه

طرحی که توجه جهان را به قره داغ جلب خواهدکرد

ساوالان پورت : در دقیقه ۳۰ به مدت یک دقیقه لباسهایمان را درآورده و زوزه بوز قورد را در ورزشگاه طنین افکن می کنیم.

بیانیه هواداران تیم تراختور در مورد وضعیت اسف بار زلزله زدگان آذربایجان و پیشنهاد هواداران

قاراداغ اولکه سینین گور نئجه دیوانه سییم



در دقیقه ۳۰ به مدت یک دقیقه لباسهایمان را درآورده و زوزه بوز قورد را در ورزشگاه طنین افکن می کنیم.



طرفداران ارتش سرخ آذربایجان جوانان عاشق اذربایجان و مردم آذربایجان بی شک آذربایجان هم اکنون بدترین دوران تاریخی خود را می گذراند. هموطنانمان در دمای زیر صفر در چادرها با مرگ دست و پنجه نرم می کنند و حکومت نژاد پرست تهران با اعلام وعده های توخالی و عدم تحقق آنها گویا خواهان مرگ آذربایجانی هاست.

از کل درآمد های مس سونگون آذربایجان دولت اعلام نموده بود تا یک میلیون آنرا به زلزله زدگان بپردازند که با لغو آن بار دیگر نقاب از چهره فاشیستی خود برکشید تا دهن کجی دوباره را به ملت آذربایجان شاهد باشیم. این مساله را در حالی صورت می گیرد که جمهوری اسلامی کمک بلاعوض ۴۰میلیون دلاری را به حزب الله لبنان از طریق وزارت مخابرات خود در روزهای اخیر پرداخت نمود تا مردم را در کوهستانهای سرد قاراداغ بی سرپناه رها کند. اقدامات فاشیستی مزدوران حکومت اسلامی با جلوگیری از کمک رسانی و دستگیری مردم و فعالین آگاه آذربایجان در جاده های منتهی به اهر ورزقان و هریس و در مورد اخیر نیز ضرب و شتم روستائیان بلادیده از طرف غلامان حلقه به گوش و فاشیست سپاهی سند دیگری از یک تروریسم دولتی و سرد را بر اسناد جنایت در آذربایجان افزود.

اما ما جمعی از هواداران ارتش سرخ غیر مسلح آذربایجان، ارتشی که دنیا را متوجه خود کرده است و فریادهای هویت طلبی خود را تا پایتخت فاشیزم رسانیده است، از تک تک مردم آذربایجان دعوت می کنیم تا در روز چهارشنبه ۸آذر ۱۳۹۱ در استادیوم سهند تبریز و بازی تراختور آذربایجان و آلومینیوم هرمزگان و در دقیقه سی ام بازی یک دقیقه لباس خود را درآورند تا دنیا ببیند که هنوز هم قاراداغ را رها نکرده ایم و فقط انسان هستیم. هموطن، یک دقیقه همدردی با زلزله زدگان با شعارهای ملی و درآوردن نمادین پیراهن ها دنیا را متوجه مظلومیتمان خواهد کرد. و عمق حرکت ملی آذربایجان را در میان اقوام ایرانی نشان خواهد داد.

پس همه باهم در دقیقه ۳۰ به یاد وعده یک ماهه دولت برای بازسازی خانه های زلزله زدگان و بصورت نمادین یک دقیقه لباسها را از تن درمی آوریم و زوزه بوزقورد را به نشان همبستگی سر می دهیم



اطلاع رسانی کنید تا روز تاریخی دیگری برای آذربایجان بیافرینیم









وعده دیدار
هشت آذر ماه ورزشگاه سهند تبریز بازی تراختور -آلومنیوم

 ۱۳۹۱-۰۹-۰۸

ساعت ۱۵:۰۰





سال گذشته طرفداران بشیکتاش برای زلزله زدگان وان این طرح را اجرا کردند



توجه سابت تراختور فنس در اقدامی مشابه از هوادارن خواسته است که برای بازی پرسپولیس و تراختور در مورخه ۱۳ آذرماه در ورزشگاه تهران طرح مشابهی را اجرا کنند ضمن تشکر از سایت هواداران تراختور از تمامی هواداران و دوستداران آزربایجان انتظار همکاری صمیمانه همچون سیاه پوشدن در استادیوم سهند این بار نیز دست در دست هم  برای رساندن صدای مظلومیت و دردناک هموطنانمان را  در بازی تراختور و آلومنیوم داریم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر