۱۳۹۱ بهمن ۲۱, شنبه

باز هم ادعای ارضی به خاک آزربایجان ، این بار رادیو فرانسه

ساوالان پورت : یک بار دیگر پان ایرانیسم و مدیای فارس هم زبان با تروریسم کرد قسمتی از اراضی تاریخی آزربایجان را به نام تروریسم کرد زد. رادیو فرانسه با جمع آوری به ظاهر کارشناسان سیاسی در اقدامی مشکوک و با درج نقشه کردستان خیالی به طرح مدعا و تجزیه بخشی از اراضی آزربایجان پرداخته است .تصویر مربوط به این مطلب جعلی و ادعای گروههای تروریستی کرد می باشد.


 آزربایجان غربی جزع جدایی ناپذیر آزربایجان در این نقشه جزعی از کردستان خیالی به تصویر کشیده شده است . گروههای تروریستی کورد با ادعای ارضی نسبت به اراضی تاریخی آزربایجان در دام پان ایرانیسم افتاده و باعث دشمنی با ملت آزربایجان شده اند. دشمنی که می توانست یک دوستی استراتژیک برای دو ملت همسایه کرد و ترک باشد. 

تکرار این ادعاهای دروغین و ادعای ارضی نسبت به آزربایجان می تواند خونریزی های زیادی به بار آورده و هر دو ملت را در رسیدن به آزادی و دمکراسی مانع شود. آزربایجان غربی متعلق به ملت ترک آزربایجان است و اکراد می توانند در آن با صلح و صفا زندگی کرده و از همه حقوق ملی و انسانی خود بهرمند شوند. ادعای ارضی به خاک آزربایجان آتشی است که نباید با آن بازی کرد.این مطلب کذایی را از لینک زیر دیده و اعتراض خود را در قسمت نظرات اعلام کنید:



منبع : آزربایجان ایشچیلری


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر