۱۳۹۲ خرداد ۸, چهارشنبه

برنامه ریزی برای ورود یک میلیون مسافر خارجی در تابستان به استان اردبیل

فرماندار اربیل از برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای ورود یک میلیون مسافر و گردشگری خارجی به استان اردبیل خبر داد. کاظم دبیر فرماندار اردبیل امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه تمهیدات لازم و مقدمات ضروری برای حضور 6 میلیون مسافر تابستانی اندیشیده شده است، گفت: مسافرانی که وارد استان می‌شوند حتی اگر مقصدشان شهرستان‌های دیگر هم باشد بازدیدی از مرکز استان می‌کنند و بدین جهت باید در مرکز استان خدمات و بسترهای لازم برای شناساندن استعدادهای گردشگری در سطح شهرستان و استان به عمل آمده است.


وی گردشگری و ورود مسافران به اردبیل را یک فرصت استثنایی خواند و خاطرنشان کرد: باید از این فرصت در مسیر دستیابی به اشتغال و حتی سرمایه‌گذاری به نحو احسن استفاده کرد.
فرماندار اردبیل از آمادگی دستگا‌ه‌های اجرایی و خدماتی برای ارائه خدمات به مسافران خبرداد و گفت : شهرداری، ‌نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و هلال احمر آمادگی کافی برای راهنمایی مسافران را دارند و همچنین رستوران‌ها، مساجد و اماکن اقامتی آماده ارائه خدمات به مسافران تابستانی هستند.
دبیر گفت: ما در تابستان امسال مقدمات و شرایط حضور گردشگران به میزان 6 میلیون نفر را فراهم کردیم که انتظار داریم با تمهیدات اندیشیده شده بتوانیم از این گردشگران استقبال شایان توجهی داشته باشیم.
وی از برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای ورود یک میلیون مسافر و گردشگری خارجی به استان اردبیل خبرداد و افزود: باید با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مناسب ماندگاری مسافران در شهرستان اردبیل را افزایش داده و نسبت به شناساندن مناطق بکر و دیدنی شهرستان اقدام مناسب انجام شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر