۱۳۹۲ خرداد ۲۰, دوشنبه

بیانیه شماره دو تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای محلی

اندک زمانی تا برگزاری انتخابات یازدهم ریاست جمهوری باقی مانده است. در سراسر کشور هیچ اثری از جو انتخابات دیده نمی شود. فعالیتهای انتخاباتی بسیار کم و فضای شهرها تداعی گر حال و هوای انتخابات نمی باشد. گویی مردمی که در اضطراب نان شبند می دانند فردا چه خواهد شد و به همین دلیل هیچ شور و اشتیاقی در آنان مشهود نیست!

البته تمام اینها بدون دلیل نیست.
تقریباً تمامی کاندیداها از هر گروه و جناح و گرایشی که باشند رد صلاحیت شده اند. نه تنها خودیهای چند مدت پیش که پدرخوانده های دیروز نیز از صف به در شده اند. وجه مشترک چند کاندید تک تیپی که از فیلترهای عریض و طویل گذشته اند دست به سینه بودن خالص و بی چون و چرا در مقابل شخص ولی فقیه است. دریغ از کوچکترین منفذ و یا محلی برای تحرک. رهبر معظم به جای همه فکر می کند! و تصمیم می گیرد.
آشکارا به مردم گفته می شود مهم نیست به چه کسی رای می دهید فقط پای صندوق رای بیایید! زیرا نظام نه به رای دهنده بلکه به سیاهی لشکر نیاز دارد تا مشروعیت بر باد رفته اش را اندکی ترمیم دهد. رای مردم کوچکترین تاثیری در نتیجه انتخابات نخواهد داشت. انتخابات به قول خود مسئولین لشکری و کشوری از قبل مهندسی شده است. در این شرایط آیا گزینه ای به جز نرفتن به پای صندوق باقی می ماند؟! 
باری!
اگر مردم اصفهان و شیراز یک دلیل برای نرفتن به پای صندوق رای دارند مردم تبریز و زنجان دو دلیل دارند. در نظامی که شهروند درجه یکش به هیچ شمرده می شود شهروند درجه دو چه جایگاهی می تواند داشته باشد؟ متاسفانه واقعیت این است که در ایران امروز دمکرات ترین جریانها و نیروهای اپوزیسیون کوچکترین حقی برای ملل تحت ستم در ایران و در راس آن ملت ترک آزربایجان قائل نیستند چه بمانند به رژیم اسلامی که از دیکتاتورترین و آنتی دمکرات ترین رژیمهای جهان به حساب می آید. به ابتدایی ترین حقوق ملل تحت ستم که همانا برابری اقتصادی و نیز حق تحصیل به زبان مادری است نه تنها رژیم که حتی روشنفکرترین جریانات سیاسی ایرانی کوچکترین وقعی نمی گذارند. و چه غریب و حزن انگیز است که همین جریانهای به اصلاح روشنفکر حاضرند در مقابل حقوق حقه ملل تحت ستم داوطلبانه و بدون هیچ مواجبی در کنار رژیم جمهوری اسلامی قرار گیرند! مع هذا، آیا ملت ترک آزربایجان و نیز دیگر ملل تحت ستم حق ندارند تا حساب خود را از این نظام و مثلاً اپوزیسیونش جدا کنند؟
به رغم تمام این واقعیات، همانگونه که در بیانیه شماره یک تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان نیز یادآور شدیم، متاسفانه در غرب آزربایجان توطئه شومی در جریان است که می خواهد در غرب آزربایجان قاراباغ دیگری ایجاد کند. بعضی گروههای تروریستی و حامیان داخلی و خارجی آنان می خواهند با سو استفاده از اقلیت کرد ساکن در غرب آزربایجان به آمال چرکین خود دست یابند. این گروهها به انتخابات شوراهای محلی همچون ابراز و فرصتی بی بدیل نگاه کرده و در صدد  سو استفاده حداکثری از این انتخابات جهت مستند سازی برای ادعاهای واهی خود می باشند. لذا در این شرایط بر ملت ترک آزربایجان، تشکلهای سیاسی و فعالین ملی آزربایجان می باشد تا با هوشیاری تمام در صحنه بوده و با فراهم ساختن شرایط انتخاب اعضای آزربایجانی برای شورای های محلی نقشه دشمنان ملتمان را بر باد دهند. با اینکه از یک شورای محلی به شدت فیلتر شده هیچ انتظاری جهت دوای درد ملت نیست ولی بی تردید یک ترکیب با حداکثر اعضای آزربایجانی جواب کوبنده ای برای گروههای تروریستی و نیز سندی برای آینده خواهد بود.   
ما به عنوان تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان بار دیگر از ملتمان می خواهیم؛
بیایید با تحریم انتخابات ریاست جمهوری به نظام اجازه سو استفاده از حضورمان در پای صندوق های رای را ندهیم. فراموش نکنیم که رای ملت هیچ تاثیری در نتیجه انتخابات نخواهد داشت. این تحریم جوابی کوبنده خواهد بود هم برای رژیم و هم برای به اصلاح اپوزیسیون.
همچنین از ملتمان می خواهیم در غرب آزربایجان با رای دادن به کاندیداهای شوراهای محلی که دارای شعور ملی می باشند راه سو استفاده گروههای تروریستی از این انتخابات را سد کنند.

آزربایجان جنوبی
تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان (آ م د ت)
21/03/1392


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر