۱۳۹۲ مرداد ۹, چهارشنبه

جلالی:گسترش فولاد برادر کوچک تراختورسازی است



سرمربی تراختورسازی تبریز گفت: گسترش برادر کوچک تیم تراکتورسازی است و مطمئنا با کادر فنی جوان و بسیار خوبی که دارد، برای برد بازی می‌کند. به گزارش آرازنیوز و به نقل از سایت تراکتورسازی تبریز، مجید جلالی سرمربی تیم تراختورسازی تبریز با حضور در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد اظهار داشت: ان‌شاءالله با کمک هواداران و اصحاب رسانه آینده خوبی را برای فوتبال آذربایجان رقم می‌زنیم.

می‌خواهیم حضور مقتدرانه‌ای در تمام بازی‌ها و جام باشگاه‌های آسیا داشته باشیم و باید شرایط این دیدگاه را از پیش از شروع فصل آماده کنیم و من این موضوع را انجام داده‌ام چون نگاه من به آینده است و لازم است تا تمرین‌های سنگین‌تری داشته باشیم و سنگینی بازیکنان در بازی اول به همین دلیل بود چون تمرینات بدنسازی پرفشاری را سپری کردیم.
وی در خصوص تیم گسترش فولاد گفت: گسترش برادر کوچک تیم تراکتورسازی است و مطمئنا با کادر فنی جوان و بسیار خوبی که دارد برای برد بازی می‌کند، آنها در بازی اول مقابل استقلال هم بسیار جنگنده و دونده ظاهر شدند و این نوید روزهای خوب برای این تبریزی را دارد ولی با تمام احترامی که به آقای خطیبی و تیم گسترش فولاد دارم در این بازی برای کسب سه امتیاز وارد زمین مسابقه می‌شویم.
سرمربی تراکتورسازان درباره هواداران این تیم گفت: در تبریز چیزهای منحصر به فرد زیادی وجود دارند، با توجه به سابقه چند ساله مربیگری‌ام در شهرهای مختلف نظیر چنین هوادارانی را ندیده‌ام، هواداران تراکتورسازی منحصر به فرد هستند و فوتبال را به خوبی درک می‌کنند. ان‌شاءالله با وجود آنها نتایج خوبی خواهیم گرفت.
سرمربی تراکتورسازان درباره اینکه چه زمانی این تیم به شرایط ایده‌آل خواهد رسید، گفت: مدتی زمان لازم است تا به تیم دلخواهمان برسیم. شاید از بین بازیکنانی که داریم، فقط با نصرتی در گذشته کار کرده‌ام. باید به شکلی برنامه‌ریزی کنیم که به شرایط مطلوبی دست یابیم و زمانی که از این تیم می‌رویم اثرات خوب‌مان ماندگار شود. من فکر می‌کنم که به فوتبال خوبی که انتظار داریم از هفته ششم یا هفتم به بعد دست یابیم.
وی درباره وضعیت مصدومیت کریم انصاری فرد اظهار داشت: فکر می‌کنم انصاری‌فرد امروز می‌تواند تمرین کند و اگر شرایط خوبی داشته باشد می‌توانیم او را در لیست ۱۸ نفره بازی فردا قرار بدهیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر