۱۳۹۲ تیر ۲۳, یکشنبه

هشدار نسبت به سلامت رهبران یئنی گاموح، آنها در خطر مرگ قرار دارند



در حالی اولین روز اعتصاب غذای رهبران تشکیلات یئنی گاموح در حال اتمام است که وضعیت سلامتی آن عزیزان به دلیل دستگیری ها و فضار های امنیتی چند سال اخیر بحرانی گزارش شده است. دکتر لطیف حسنی پس از دستگیری 2 سال قبل با سکته قلبی مجبور به عمل قلب شده بود و در هفته های اخیر نیز مشکلاتی ناشی از بیماری قلب وی را آزار می داده است.

مهندس محمود فضلی به دلیل اصابت ترکش به سینه اش در جنگ ایران و عراق، محبور به خارج کردن لوزالمعده ی خود شده بود که این مسئله باعث می شد که وقتی معده ی ایشان خالی می ماند شدیدا با درد معده روبرو گردد.مهندس شهرام رادمهر شاید در معرض خطرترین اعتصاب کننده باشد. وضعیت جسمی وی در ماه های اخیر بحرانی گزارش شده است. وی از میگرن مزمن رنج می برد و در زمان بازداشت در اداره اطلاعات تبریز با بیهوشی متوالی، مدت 3 روز را در یکی از بیمارستان ها بستری بود. آقای رادمهر در حالی که قبل از عید به دستور دادستان جهت سیتی اسکن باید از زندان تبریز خارج می شد، به دلیل اجبار در پوشیدن لباس زندان و دستبند و رفتار زننده ی زندان بانان از این کار امتناع کرد.
آقای یوروش مهر علی بیگلو دیگر عضو شورای مرکزی یئنی گاموح، به دلیل اعتصاب غذا در اداره ی اطلاعات، از زخم معده ی مزمن رنج می برد.
آقای بهبود قلیزاده نیز به دلیل دستگیری های مداوم در 10 سال اخیر از ضعف عمومی و مشکلات متعدد جسمانی رنج می برد.
آیا سکوت وحشتناک رسانه ها و فعالین حقوق بشری شکسته خواهد شد؟ منتظر چه خبری از زندان تبریز هستیم تا لب به سخن باز کنیم؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر