۱۳۹۲ مرداد ۲۱, دوشنبه

اهر پس از یک سال نه بیمارستان مجهز و نه حتی یک مرکز انتقال خون ندارد



یک سال پس از زلزله قرداغ هنوز جای زخم بی تدبیری و محرومیت این خطه خونین است . تبلیغات دروغین رژیم حتی مسءولین را هم راضی نمی کند . اخیراً فرماندار اهر در یک مراسم دولتی با اشاره به زلزله سال گذشته و آسیب جدی به بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی اهر از رونذ اختصاص بودجه برای بازسازی زیر ساخت های بهداشتی و درمانی گلایه کرده است . 

به گزارش سایت های دولتی فرماندر اهر گفته است : اختصاص اعتبارات لازم برای مرمت و نوسازی این بیمارستان و همچنین تجهیز آن به امکانات پیشرفته را ضروری است و خواستار عنایت مسئولان کشوری و استانی به این امر شد. فرماندار شهرستان اهر گفت:
این بیمارستان تنها بیمارستان تخصصی منطقه ارسباران و مناطق مرزی است و تجهیز به فناوری های روز پزشکی برای ارائه خدمات مناسب به منطقه و رونق توریست درمانی در منطقه ضروری است. وی افزود: با تجهیز این مرکز ضمن تسریع در امر درمان مراجعان شاهد کاهش هزینه های درمان و رضایتمندی مردم منطقه خواهیم بود.
راه اندازی دانشکده پرستاری از خواسته های چندین ساله مردم اهر است وی به راه اندازی دانشکده پرستاری در محل مجتمع دانشگاه آزاد اهر نیز اشاره کرد و راه اندازی این دانشکده را یکی از خواسته های چندین ساله مردم منطقه برشمرد و افزود: خوشبختانه با پیگیری های لازم این دانشکده در شهرستان اهر افتتاح شده و به زودی شاهد پذیرش دانشجو در این شهرستان خواهیم بود.
راه اندازی مرکز انتقال خون در شهرستان اهر ضروری است صدیقی یکی دیگر از نیازهای منطقه را راه اندازی مرکز انتقال خون در شهرستان اهر اعلام کرد و افزود: متأسفانه با وجود پیگیری های متعدد تاکنون اقدام جدی برای راه اندازی این مرکز صورت نگرفته که امیدواریم با توجه به تلاش ها و پیگیری های انجام شده و آمادگی مسئولان شهرستان، سازمان انتقال خون ایران در راه اندازی آن در شهرستان اهر تسریع کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر