۱۳۹۲ شهریور ۲, شنبه

از توقف تراختور در شیراز تا برگشت تونی از پرتغال



تیم تراختور آزربایجان هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران را با توقف مقابل تیم فجرسپاسی شیراز پشت سر گذاشت . به گزارش اؤیرنجی سسی ، بازی بی برنامه تیم آزربایجانی که در پایان با نتیجه صفر –صفر مقابل تیم چهاردهم لیگ ایران به پایان رسید باعث اعصبانیت بسیاری از هواداران این تیم گردیده است.


مجید جلالی سرمربی این تیم بعد از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفته است :” لیگ برتر این طور نیست که بخواهیم با آزمون و خطا کار را جلو ببریم. مقابل مس کرمان ۸ موقعیت و مقابل فجر ۳ موقعیت از دست دادیم. این طوری نمی‌توانیم انتظارات را برآورده کنیم.”
زینی زاده مدیر عامل تیم تراختور نیز با مصاحبه با رسانه های گروهی گفت :” باید منتظر هفته هفتم بمانیم و آن وقت از عملکرد تیممان جمع‌بندی داشته باشیم، ما تاکنون ۴ بازی خارج از خانه داشته‌ایم که نتایج خوبی به دست آورده ایم اما در دیدارهای خانگی امتیاز مناسبی کسب نکردیم. باید منتظر بازی با سایپا باشیم تا به یک جمع‌بندی قابل قبول دست‌ پیدا کنیم.”
در مورد اینکه آیا به دلیل دو تساوی اخیر با کادر فنی و بازیکنان جلسه‌ای خواهند داشت، گفت: کادر فنی با بازیکنان صحبت می‌کنند و اگر نیازی باشد ما نیز این کار را می‌کنیم البته تلاشمان این است که مدتی بگذرد و نتایج کلی تیم را یکجا بررسی کنیم. این موضوع را محول کردیم به پایان هفته هفتم و آنوقت جمع‌بندی کاملی خواهیم کرد.
اما در این میان هواداران تیم تراختور با انتشار پست های مختلف در شبکه های اجتماعی خواهان برگشت تونی اولیویرا سرمربی فصل گذشته این تیم شده اند .
اما موضوع زمانی جالبتر می شود که سایت تراکتور اسپور خبر از مذاکره با تون اولیویرا توسط باشگاه می دهد.
این سایت می نویسد :” در دو بازی گذشته تونی الیویرا از طریق نزدکان خود پیگیر سیستم بازی تراکتور بوده و اطلاعات دقیقی از ترکیب و نوعی سیستم اجرای و نفرات تعویضی و نفراتی که روی نیمکت بوده است می شود و این اطلاعات برای مربی که از یک تیم جدا شده و ارتباطی با فوتبال آن لیگ ندارد کمی شک بر انگیز بود تا اینکه دیشب یک گفتگوی اینترنتی با نزدیکترین فرد به تونی در پرتغال پرده از این شایعه برداشت و با صراحت گفت ما مذاکراتی با مسئولان جدید تراکتور داشته ایم و تونی نیز برای بازگشت اعلام آمادگی کرده است و حال منتظر اعلام مسئولان تراکتوری هستیم .”
زینی زاده مدیرعامل تراختور خبر مذاکره با تونی را تکذیب نموده است.
حال باید منتظر ماند و دید که در پایان هفته هفتم لیگ برتر ایران چه اتفاقی خواهد افتاد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر