۱۳۹۲ شهریور ۱۴, پنجشنبه

بیانیه کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان در مورد اقدام تلویزیون صدای آمریکا در راستای جعل تاریخ منطقه غرب آزربایجان



توهم و تاریخ سازی محکوم به شکست است
در روزگاری که همگان مدعی آزاد اندیشی، دموکراسی و انسان دوستی هستند شاید این روحیه جاه طلبی، قدرت طلبی و زیاده خواهی است که امنیت و آرامش را از جامعه جهانی سلب می کند و انسانها را با چالشهای جدی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مواجه می سازد. یکی از همین چالشها که مردم غرب آذربایجان هزینه پرداز آن شده اند جعل و تحریف تاریخ و وارونه نمایی واقعیتهایی است که بدلایل مختلف هیچ وقت فرصت نیافته اند مورد کنکاش بی طرفانه و درست قرار بگیرند.
در منطقه ایی که از زیاده خواهی عده ایی در رنج و نگرانی بسر می برد گروهی از افراد که تا دیروز به زنان حامله و مردمان عادی و غیرنظامی و نیز به سربازانی که هر یک امید و آرزوی خانواده شان بوده اند رحم نمی کردند و بنیانگذاران تروریسم در منطقه هستند امروز دم از مظلومیت و انسان دوستی می زنند و طرفدار حقوق بشر شده اند.
 ملت دلیر و آگاه آذربایجان
فعالان، جریانها، گروهها و احزاب سیاسی
رسانه ها و اهالی قلم و اندیشه و طرفداران واقعی حقوق بشر
جهانیان
آذربایجان سرزمینی تاریخی که با تمدن چندین هزارساله که اکنون با معضلی بنام تروریسم کردی دست و پنجه نرم می کند و در طول قرن معاصر از زمان شیخ عبیدالله تاکنون متحمل هزینه های زیاد مادی و معنوی شده است و هنوز در استان آذربایجان غربی هر روزه شاهد قتل و کشتار مردم توسط تروریستهای پ.ک.ک و پژاک و کومله و دموکرات هستیم متاسفانه در سایه سیاست بازی و توافقهای ضد انسانی که توسط دشمنان قسم خورده آذربایجان انجام می گیرد و متاسفانه در اثر شیطنت و برنامه های هدفدار برخی رسانه های فارسی زبان وقایع را وارونه جلوه می دهند و گویی در طول تاریخ معاصر مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند کما اینکه هنوز که هنوز است گورهای دسته جمعی متشکل از اجساد ترک های آذربایجان متعلق به دوره سیمیتقو و جیلوها و شیخ عبیدالله حکایت دیگری از تاریخ دارند، حکایتی که از ددمنشی و قتل و غارت و راهزنی اقلیتی مهاجر روایت می کند و امروز گروهکهای تروریستی کردی که علاوه بر شاخه های نظامی طلایه دار انواع قاچاق از جمله قاچاق انسان، اسلحه، موادمخدر و … هستند و لابی اقتصادی آن در قلب اروپا و آمریکا دم از کشتار مجعولی بنام قارنا میزنند. قارنا روستایی در مسیر اصلی جاده نقده (سولدوز)- پیرانشهر که کمینگاه و مقر حزب دموکرات کردستان بود و محل قتل و غارت جوانمردان و محل راهزنی و غارت مردم عادی بود گویا در سایه بی اطلاعی و یا برنامه ریزی هدفمند تلوزیون صدای آمریکا سناریویی جدید برایش طراحی کرده اند. چه زود فراموش شد که همین حزب دموکرات کردستان بعد از غارت پادگان مهاباد به شهر ترک نشین و شیعه مذهب نقده حمله کردند و با مقاومت دلیرانه و تاریخی اهالی سولدوز مواجه شدند و مجبور به فرار گشتند و همین حمله و حماقت سیاسی و تاریخی آنها بود که باعث تحولات خونین بعدی در غرب آذربایجان شد.
مخاطبان عزیز و ارجمند
اندیشه های آزاد و مستقل
ما بعنوان کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان ضمن اعلام انزجار از هرگونه خشونت و تروریسم با گرامی داشتن یاد کشته شدگانی که قربانی هوسرانی سیاسی گروهکهای تروریستی و سیاسی کردی شده اند به مسئولان تلوزیون صدای آمریکا گوشزد می کنیم که در پی واقعیات باشند نه در پی تاریخ سازی و جعل وقایع. کاش فرصتی فراهم می کردند تا اندیشمندان واقعی و راستین حرکت ملی آذربایجان و نه آنانکه بنام آذربایجان بخود اجازه می دهند در عرصه رسانه ها ظاهر شوند و آن مطالبی را بگویند که یادشان داده اند به بحث و کنکاش در مورد اتفاقات روی داده می پرداختند و یک طرفه به قاضی نمی رفتند. امیدواریم آنانکه مدعی حقوق بشر هستند یکبار دیگر سعی در تهذیب نفس نموده و اگر واقعا بدنبال سعادت و خوشبختی بشریت هستند از اقدامات واهی و ضد انسانی و ضد اخلاقی بدور باشند.
کمیته ی مردمی دفاع از غرب آذربایجان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر