۱۳۹۲ مهر ۸, دوشنبه

عصبانیت سایت پان ایرانیست”آذریها” از تجمع فعالان ملى در نیویورک

سایت بدنام و وابسته به اطلاعات (آذری ها) در نوشته ای سخیف سردرگم و عصبانی به تجمع فعالان آزربایجانی هم زمان با سخنرانی روحانی در سازمان ملل واکنش نشان داد. این سایت وابسته به اطلاعات که توسط باند های پان ایرانیست و مانقورد اداره می شود در واکنشی هیستریک نوشت :


“به پیروی از سنت سالانه باند رجوی؛ تجمع عده قلیلی از ویروس های قومی در نیویورک و سردادن شعار علیه دولت تدبیر و امید :عده انگشت شماری از نفرت پراکنان قومی با تجمع در یکی از خیابان های اطراف ساختمان سازمان ملل در نیویورک به سردادن شعار علیه ایران و دولت تدبیر و امید دست زدند.”این سایت بدنام اضافه می کند “کارشناسان معتقدند حسن چنین حرکت های مضحکی برای این افراد، کارفرمایان جدید در دورانی است که موقتا همه حمایت ها از باندهای قومی قطع شده است و شرایط زندگی برای این عده در اروپا و امریکا دشوار گردیده.”(پایان نقل قول)

به نظر می رسد این تجمع که تجربه ای نوین در حرکت سیاسی آزربایجان و معرفی آن به جهانیان است در قدم اول موفق بوده است . به گزارش واحد سیاسی آزربایجان ایشچیلری تنها در دو تا سه سال گذشته تعداد محدودی از فعالین ملی و مدنی آزربایجان توانسته اند به عنوان سفرای سیاسی ملت آزربایجان در آمریکا حضور پیدا کرده و علی رغم اینکه هیج نوع کمک مالی و معنوی دریافت نمی کنند در مدت کوتاهی توانسته اندبه عرض اندام قابل توجهی در عرصه بین المللی بپردازند . این موفقیت ،مافیای پان ایرانیست داخلی (وابسته به اطلاعات ) و در ظاهر اپوزوسیون (وابسته به سلطنت ) را چنان آشفته کرده که تعدادی از آنها در نیویورک دجار تشنج عصبی شدند و باند داخلی نیز مجبوربه فحاشی شده است . سوال اساسی از به اصطلاح کارشناسان این سایت این است : اکنون که تنها عده معدودی در این تجمع بوده اند و هیج موفقیتی هم نداشته اند! شما چرا چنین سردرگم و عصبانی شده اید؟! نکند خدای نکرده منابع مالی نا محدود تان از بی کفایتی و عدم موفقیت شما در مبارزه با به اصطلاح نفرت پراکنان قومی ناراصی هستند. شاید هم آنچه که شما سعی در کوچک نشان دادن آن دارید به قدری ریشه دار و قدرت مند است که خواب را از چشمانتان ربوده است !

این سایت بدنام در تیتر جداگانه ای نوشته است :پان ترکیسم در ائتلاف با سلفی گری و رادیکالیسم مذهبی؛ ویروس های قومی را هر چه روزدتر دستگیر و زندانی کنید.

همچنین این سردرگمی و انفعال تا آنجا پیش می رود که تا حد یک آدم فروش تنزل رتبه پیدا کرده و به عجزنامه برای سانسور روزنامه ورزشی فوتبالیست ها تبدیل می شود.

سایت بد نام اضافه می کند: “به همین منظور آذریها و مردم وطنخواه منطقه پیشنهاداتی را به شرح زیر برای دولت تدبیر و امید مطرح می کند:۱- به لحاظ ظهور جریان نوپدید و مشترکی در میان باند پان ترکیسم که گرایش زیادی به همکاری با سلفی ا و وهابیت دارد لازم است محدودیت ها و مراقب های بیشتری متوجه فعالان قومیت گرای داخل که اغلب درگیر پروسه همکاری با سرویس های خارجی می باشند مبذول شود. این عده می توانند در مسیر ایجاد جنگ روانی علیه دولت تدبیر و امید نقش آفرینی نمایند. یادآور می شود تجزیه طلبی و همکاری با تروریست ها در همه کشورهای آزاد و دموکراتیک جهان جرم محسوب می شود.

2- ممکن است جریان پان ترکی- سلفی قصد داشته باشد، از محمل بازی های تیم فوتبال تراکتورسازی یکبار دیگر سوءاستفاده نماید. در این راستا می بایست اقدامات پیش گیرانه در خصوص عوامل و بنگاه های تبلیغاتی نفرت پراکنان قومی انجام داد. برای نمونه روزنامه ورزشی فوتبالیست ها که به بهانه تراکتورسازی اقدام به زمینه سازی برای جنگ قومی و طایفه ای می کند، می بایست خنثی و انتشار آن متوقف شود.” (پایان نقل قول)

آنجه مسلم است تجمع نیویورک بر علیه فاشیسم فارس به هدف زده است و سایت بدنام آذری ها را مجبور به واکنش انفعالی و رذیلانه کرده که همانا لایق پان ایرانیسم افراطی ، فاشیست و سرخورده است .

آزربایجان ایشچیلرى

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر