۱۳۹۲ آبان ۱۷, جمعه

سلام تبریزی ها به عروسشان ابرو گوندش

فتح قلب شرکت کننده تبریزی از سوی عروس تبریزی ها

روز گذشته در آخرین قسمت پخش شده از مسابقه "O Ses Türkiye" یک شرکت کننده تبریزی به نام جلال طاهری روی صحنه رفته و ترانه زیبای "Sen Gelmez Oldun" را اجرا کرد.

  برای تماشای اجرای زیبای جلال طاهری شرکت کننده آذربایجانی مسابقه O Ses Türkiye کلیک کنید!

اجرای بسیار زیبای این شرکت کننده، دو ژوری این مسابقه ابرو گوندش و گوکحان اوزاوغوز را شدیدا تحت تاثیر قرار داد.

جلال طاهری جوان سی و سه ساله تبریزی است که در آذربایجان مشغول تحصیل در رشته موسیقی میباشد.

این شرکت کننده سلام مردم تبریز را به ترکیه سپس نیز به ابرو گوندش و همسرشان رساند.

جلال طاهری سپس نیز اعلام کرد که میخواهد در این مسابقه با ابرو گوندش به راه خود ادامه دهد...



مسابقه "O Ses Türkiye"  یکی از مسابقه های پر طرفدار آواز خوانی در ترکیه است، که با تهیه کنندگی و اجرای آجون ایلیجالی برنامه ساز معروف ترکیه هر هفته روزهای دوشنبه و سه شنبه از کانال خصوصی استار ترکیه پخش میشود.



این مسابقه که ورژن ترکی مسابقه هاییست که در بسیاری از کشورهای اروپایی مانند المان برگزار میشود ٤ ژوری دارد.

شیوه این مسابقه از این قرار است که این چهار ژوری روی صندلی های چرخان ویژه ای پشت به صحنه میشینند و زمانیکه شرکت کننده برای اجرای ترانه روی صحنه می آید، بدون اینکه چهره و ظاهرش را ببینند تنها با شنیدن صدای شرکت کننده تصمیم میگیرند و با زدن دکمه ای که جلوی صندلیشان کار گذشته شده برمیگردند. این به این معناست که میخواهند شرکت کننده ای که صدایش را پسندیده اند در گروهشان جای بگیرد.

 اگر صدای یک شرکت کننده از طرف بیش از یک ژوری پسندیده شود نوبت به خود شرکت کننده میرسد تا از بین این ژوری ها کسی که مورد علاقه اش است را انتخاب کند.

 اعضای ژوری گاهی برای انتخاب شرکت کننده ای که مورد علاقه شان است با هم سخت رقابت میکنند. بعد از اینکه شرکت کننده ژوری مورد علاقه اش را انتخاب کرد، دوئل بین شرکت کننده ها آغاز میشود. از این مرحله به بعد دیگر این شرکت کننده ها هستند که باید استعدادهای خودشان را نشان بدهند.

برای مشاهده ویدئو بر روی لینک زیر کلیک کنید



http://www.trtpersian.com/trtworld/Galeri/Media.aspx?MedyaKodu=10c21582-345f-4c3a-a032-6bfdf0c81a32&GaleriResimKodu=ee6624f2-eb9d-4e47-8916-d6b403394aa6&dil=fa

PHOTO & VİDEO: Acun medya

تی آر تی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر