۱۳۹۲ آذر ۱۷, یکشنبه

بودجه استان اردبیل کاهش یافته است

ساوالان پورت : با توجه به اینکه بودجه استان اردبیل امسال نسبت به سال گذشته کاهش یافته و از این بودجه کم نیز 30 یا 40 درصد دچار تورم می‌شود و حدود 30 درصد آن نیز در تخصیص حذف می‌شود که با این وجود ما نباید به اعتبارات ملی دولت برای اجرای پروژه‌ها و توسعه اردبیل امیدوار باشیم.

به گزارش ساوالان پورت به نقل از رسانه های دولتی ؛ رئیس شورای اداری استان اردبیل ادامه داد: با توجه به اینکه بودجه استان اردبیل امسال نسبت به سال گذشته کاهش یافته و از این بودجه کم نیز ۳۰ یا ۴۰ درصد دچار تورم می‌شود و حدود ۳۰ درصد آن نیز در تخصیص حذف می‌شود که با این وجود ما نباید به اعتبارات ملی دولت برای اجرای پروژه‌ها و توسعه اردبیل امیدوار باشیم.

این مسئول با اشاره به بحث راه‌آهن اردبیل نیز خاطرنشان کرد: پروژه راه‌آهن اردبیل یک پروژه بزرگ است که با استفاده از اعتبارات ملی این پروژه بسیار کند پیش می‌رود و ما باید طرح و برنامه‌ای داشته باشیم تا سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری بر روی اینگونه طرح‌ها علاقه پیدا کنند و راغب به سرمایه‌گذاری در استان اردبیل باشند.

استاندار اردبیل افزود: بسیاری از بیکاران استان اردبیل بیکاران فارغ‌التحصیل داشنگاه‌ها هستند و علت بیشتر کسانی که از استان مهاجرت می‌کنند بیکاری است که ما نباید بگذاریم نخبه‌های استان به علت نبود شغل و کار مناسب از این استان مهاجرت کنند.

خدابخش با اشاره به پروژه پتروشیمی اردبیل نیز تاکید کرد: پتروشیمی اردبیل با مشکلات عدیده‌ای روبرو است که در این هفته سعی خواهیم کرد با جلساتی که با مسئولان کشور خواهیم داشت این مشکلات را برطرف کنیم و اعتقاد من این است که نباید زودتر از اتمام کار اطلاع‌رسانی شود.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر