۱۳۹۱ آبان ۱۱, پنجشنبه

حمله هواداران نفت مسجد سلیمان به اتوبوس تیم گسترش فولاد

ساوالان پورت : تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان تیم صدر جدولی نفت مسجد سلیمان بود که این دیدار در نهایت با تساوی دو-دو به پایان رسید.

 به گزارش نصر نیوز، این نتیجه در حالی بدست آمد که اتفاقات و حواشی زیادی را به همراه داشت. حساسیت های بازی دو تیم اول و دوم گروه الف لیگ دسته اول پیش از این مورد توجه قرار گرفته بود بطوریکه از آن به عنوان فینال قهرمانی نیم فصل یاد شده بود. امَا اتفاقات و حواشی این دیدار بیش از اینکه در داخل زمین رخ دهد در بیرون از آن و در سکوها رقم خورد.

هواداران تیم میزبان از ابتدای این دیدار کادر فنی و بازیکنان تیم تبریزی را مورد فحاشی قرار داده و سعی در بر هم زدن تمرکز تیم گسترش فولاد را داشتند. حضور افراد غیر مسوول شرکت نفت در کنار زمین و شلوغ کردن محوطه چمن، موجب انتقال حساسیت ها به زمین مسابقه و اوج گرفتن حواشی سکوها گردیده بود. در حالی که جوسازی های مسجد سلیمانی ها در نیمه اول موثر واقع شده بود و تیم نفت با دو گل از گسترش فولادی های پیش بود، یاران رسول خطیبی در نیمه دوم  با احیای دوباره انگیزه و روحیه خود  با در پیش گرفتن بازی تاکتیکی در دقیقه 67 به وسیله مهدی قریشی یکی از گل های خورده را جبران کرد تا روحیه بازیکنان گسترش فولاد در ادامه بازی بالا رود.  حضور دقایق پایانی رسول خطیبی در میدان مسابقه بر شدت فشارها به تیم میزبان افزود و مهدی قریشی بار دیگر در دقیقه 92 با استفاده از سانتر زیبای امیر تیزرو توپ را در دروازه تیم نفت مسجد سلیمان جای داد تا صدرنشین گروه الف را در خانه خود متوقف کند.

رقم خوردن این نتیجه باعث اوج گرفتن فحاشی ها و پرتاب اشیا توسط هواداران نفت مسجد سلیمان به سمت بازیکنان و کادر فنی و مسوولان گسترش فولاد گردید. اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز از این امر مستثنی نبودند و بدرفتاری های زیادی از سوی مسوولان تیم میزبان با آنان صورت گرفت.

حواشی و اتفاقات بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و نفت مسجد سلیمان تنها به این موارد ختم نمی شود، پس از گذشت 45 دقیقه از پایان بازی و در حالی که تیم گسترش فولاد قصد ترک ورزشگاه داشت، تعدادی از هواداران تیم مسجد سلیمان با حمله به اتوبوس گسترش فولاد مانع از خروج آنان شدند. شدت خسارت وارده به اتوبوس به حدی بود که آن را غیر قابل استفاده کرده بود. پس از حضور نیروهای انتظامی و آرام شدن نسبی فضا، آقایان جلیلی و ایزد پناه، نماینده مجلس و فرماندار مسجد سلیمان به همراه سید کمال موسوی، مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان، با حضور در رختکن گسترش فولاد ضمن عذرخواهی از بابت اتفاقات رخ داده، بازی زیبای تیم گسترش فولاد را ستودند. پس از این، اتوبوس دیگری برای انتقال تیم تبریزی تدارک دیده شد تا آنان را به اهواز انتقال دهد.

گسترش فولاد با این نتیجه ضمن حفظ فاصله یک امتیازی خود با صدر جدول، با 16 امتیاز همچنان در رده دوم گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد. گسترش فولاد جمعه آینده، 19 آبان در ورزشگاه اختصاصی خود، بنیال دیزل میزبان داماش ایرانیان(پارسه) خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر