۱۳۹۱ بهمن ۲۱, شنبه

ماجرای جک های یک کاندیدای ریاست جمهوری ایران!

ساوالان پورت : اخیرا یکی از کاندیداهای  انتخابات دوره ی یازدهم ریاست جمهوری ایران به یکی از سوژه های خنده و تحیر در رسانه های خارجی و داخلی مبدل گشته است. 

آیت الله سید محمد باقر خرازی دبیر کل حزب الله ایران که به تازگی از کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره ی ریاست جمهوری سخن گفته و از برنامه هایش برای آینده ی ایران سخن می گوید و همچنین پیشتر نیز معاون تشکیلات حزب الله ایران حسن وهابی املشی از کاندیداتوری وی خبرداده بود به سوژه ی خنده و تعجب بسیاری در داخل و خارج بدل گشته است.


وی با سخنانی حول برنامه های آتی که بعد از رسیدن به مقام ریاست جمهوری از طرف دولت وی انجام خواهد گرفت، موجب جنجال و درسر برای جمهوری اسلامی می شود.! آیت الله محمد باقر خرازی از خانواده ی وزیر سابق وزارت امور خارجه می باشد.

 اظهارات جنجال برانگیز وی در خصوص برگردانده شدن! جمهوری های آزربایجان،تاجیکستان و ارمنستان به ایران به سوژه ای جالب برای رسانه های جهان مبدل شده و همگی را در حیرت فرو برده است.

چنانچه در خبر قبلی منتشر شد وزارت امور خارجه ی تاجیکستان به صورت رسمی با صدور بیانیه ای اعتراض خود را به اظهارات این شخص ایراز داشته و آن را محکوم دانسته بود. ولی جمهوری آزربایجان و ارمنستان بدون هیچ عکس العمل و اعتراضی نسبت به اظهارات آیت الله سکوت کرده اند.

سایت خبری مشرق می نویسد : "در همین زمینه خبرگزاری اینترفکس روسیه نیز در تماسی با وزارت خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان واکنش رسمی این کشور‌ها به سخنان آیت الله خرازی را جویا شده است.

یک مقام وزارت خارجه ارمنستان به این خبرگزاری گفته است که سخنان آیت الله خرازی را جدی نمی‌گیرد و امیدوار است که روند انتخابات، وی را جدی‌‌تر کند.

عبدالله اف، معاون وزیر خارجه آذربایجان نیز در پاسخ به خبرگزاری اینترفکس روسیه گفته است که دولت باکو قصد ندارد در مقابل چنین اظهارات نامعقولی موضع بگیرد."

اظهارات نابخردانه و مضحک دبیرکل حزب الله به حدی است که سایت ها و خبرگزاری های وابسته به رژیم نیز با بازتاب آنها بر اظهارات نامعقول وی صحه می گذارند .

به گزارش ساوالان پورت به نقل از عصر ایران؛آیت الله اخیرا در جلسه ای اظهار داشته است که  تشکل حزب الله ایران در حال خرید "منچستر" انگلیس است و پس ازآن نام "خیبر" جایگزین منچستر خواهد شد.

همچنین خرازی در جلسه دیگری در خصوص روزنامه حزب الله بیان داشته که تیراژ این روزنامه به زودی به 5/2 میلیون نسخه در روز می رسد و در برنامه بعدی تیراژ حزب الله  به 5 میلیون نسخه در روز خواهد رسید.
"روزنامه ی حزب الله ارگان تشکل حزب الله ایران می باشد".

در خصوص اظهارات این شخص در خصوص خرید باشگاه منچستر و یا تیراژ روزنامه ی ارگان متبوعش تنها می توان سکوت نمود ولی در خصوص الحاق کشورهای مستقل تاجیکستان و ارمنستان و آزربایجان تنها می توان به بی سوادی و نا آگاهی وی پی برد و دیگر هیچ!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر