۱۳۹۱ بهمن ۲۲, یکشنبه

شعار زنده باد بهار احمدی نژاد و نیمه تمام ماندن سخنرانی لاریجانی در قم

ساوالان پورت : احمدی نژاد رئیس جمهور کشور در سخنرانی امسال در جشن پیروزی انقلاب 57 با شعار زنده باد بهار به سخنان خود پایان داد.

به گزارش ساوالان پورت به نقل از مهر رئیس جمهور با تکرار چندین بار شعار زنده باد بهار به سخنرانی خود پایان داد و از مردم خداحافظی کرد.



شعار زنده باد بهار از سوی جریان منسوب به اسفندیار رحیم مشایی برای انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری تعیین شده است و بهار تمثیل ظهور امام زمان معرفی شده است.



همچنین احمدی نژاد در بندهای پایانی سخنرانی خود به این نکته اشاره و از ظهور و آمدن امام عصر شیعیان سخن رانده و در پایان نیز با تکرار چندین باره ی زنده باد بهار  جایگاه را ترک کرد.

همچنین خبرگزاری مهر می نویسد : زنده باد بهار عبارتی است که هواداران خاص رئیس جمهور و اسفندیار رحیم مشایی در هنگام استقبال از ایشان در بازگشت از سفر مصر در فرودگاه مهرآباد تهران سر داده بودند. پیش از این نیز همایش هواداران دولت با همین عنوان برگزار شده بود.

خبرگاری مهر در تیتر دیگری از نیمه تمام ماندن سخنرانی رئیس مجلس در قم می نویسد. بنابه گزارش خبرنگار مهر سخنرانی لاریجانی با شعار خواص بی بصیرت حاضرین قطع شده و با حرکت معترضان به سوی جایگاه سخنرانی لاریجانی  بوسیله ی محافظان شخصی از محل دور می شود.

خبرنگار مهر حاضر در این مراسم گزارش می دهد که گروهی از معترضان به رئیس مجلس هم اکنون در خیابان پشت شبستان حرم مطهر حضرت معصومه(س) تجمع کرده اند و با سر دادن شعارهایی علیه لاریجانی مانع خروج وی از حرم مطهر حضرت معصومه‌(س) شده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر