۱۳۹۱ بهمن ۱۹, پنجشنبه

روزنامه ی دیلی تلگراف : رهبر ایران از دیروز تا امروز دشمن آذربایجان


ساوالان پورت : روزنامه ی دیلی تلگراف در مقاله ای تحت عنوان رهبر ایران از دیروز تا امروز دشمن آذربایجان به حمایت همه جانبه خامنه ای از ارمنستان پرداخته است.

به گزارش ساوالان پورت بسیاری از سایت های دولتی و اپوزسیون آذربایجان در تحلیل ادعای روزنامه تلگراف چاپ لندن در مورد حمایت رهبر ایران در جنگ قره باغ از ارمنستان راتایید کردند این روزنامه، نوشته است: در دوران جنگ قره باغ این آیت الله سید علی خامنه ای بود که با اقدامات خود کمک های فراوان به ارتش ارمنستان نمود.

به تازگی هم ادعای تکان دهنده ای از رهبر ایران در تلگراف چاپ شده است.

روزنامه تلگراف در شماره اول شهریور خود نوشته است "آیت الله خامنه ای رهبر دینی ایران به نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستور داده بود تا در ایام برگزاری یوروویژن در باکو، عملیات انجام دهند و هدف این اقدامات ایجاد واهمه در کشورهای غربی بوده است".

تحلیلگر سایت مساوات در این مقاله ضمن برشمردن اتهامات روزنامه تلگراف علیه جمهوری اسلامی ایران می گوید تنها دو نکته در این خبر حائز اهمیت است؛ اول اینکه این روزنامه تنها به اطلاعاتی از آژانسهای خبری غربی اشاره نکرده است اسنادی که چاپ شده وجود چنین فرمانی را ثابت میکند دوم اینکه ادعای دستور انجام عملیات از طرف عالیترین مقام دینی یک کشور، آنهم آیت الله سید علی خامنه ای تکذیب نشده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر