۱۳۹۲ خرداد ۶, دوشنبه

عضویت بیش از 5000 فارغ‌التحصیل در سازمان نظام مهندسی اردبیل

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: پویایی یک مجموعه غیردولتی در قالب تشکل فراگیر مرهون تعهد و اخلاص نیروها به ویژه مهندسان کارآمد و پرتلاش است. فرید صالحی در نشست مشورتی با مهندسان ساختمان در اردبیل تصریح کرد: آنچه که امروز مهندسان ما به عنوان یک رویکرد و راهبرد اصلی مد نظر قرار داده و نسبت به اهمیت و جایگاه آن واقف هستند حرکت جمعی در انجام وظیفه خطیر طراحی، نظارت و اجرای درست ساخت و سازها است که نقش بی‌بدیل مهندسان می‌تواند بسیاری از کاستی‌ها و نارسایی‌ها را برطرف کند.


وی با بیان اینکه با تعامل و همکاری خوب با شهرداری، شورای شهر، راه و شهرسازی و مجموعه‌های دخیل در این حوزه می‌توان بهتر از هر زمان دیگر تدبیر کرده و کارها را سامان حقیقی داد، تصریح کرد: جامعه مهندسان نمونه بارز انسان‌های فرهیخته، صالح و تلاشگر است.
صالحی با اشاره به عضویت بیش از پنج هزار فارغ‌التحصیل در این سازمان خاطرنشان کرد: سازمان در رشته‌های هفت‌گانه مهندسی ساختمان ارائه خدمات می‌کند.
این مسئول بیان کرد: جامعه مهندسی استان اعتقاد راسخ دارد که تنها در سایه داشتن وحدت، همدلی و روحیه نقدپذیری است که می‌توان کارها را به پیش برد و توقعات و انتظارات قانونی را به صورت دلسوزانه برآورده کرد.
وی یکی از دغدغه‌های هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان را ایجاد فرصت اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اعلام کرد و ادامه داد: تنها با اعتماد به آنها می‌توانیم کیفیت کار را بالا برده و توقعات را برآورده کنیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان طراحی و اجرای نما در ساختمان‌ها، افزایش بازدیدهای مرحله‌ای، مکانیزه کردن این بازدیدها و ثبت اطلاعات در بایگانی‌ها با هدف به حداقل رساندن تخلفات ساختمانی را بسیار ضروری توصیف کرد.
صالحی اضافه کرد: ما تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد اعضای سازمان با هدف افزایش کیفیت خدمات ارائه شده هدف‌گذاری‌ها و رویکرد خود را منسجم و دقیق در پیش گرفته و نسبت به حل برخی از معضلات و مشکلات در این حوزه تلاشمان را به کار گیریم.
وی در پایان سخنان خود از 15 هزار بازدید از ساختمان‌های در حال ساخت استان در یک سال گذشته خبرداد و گفت: این بازدیدها سبب می‌شود تا میزان تخلفات پایین آمده و ساخت و سازها با کمترین تخلفات انجام گیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر