۱۳۹۲ خرداد ۷, سه‌شنبه

حمایت از باشگاه آرتا سبلان ‌برای حضور در لیگ یک فوتبال‌

صمد نوتاش عصر امروز در نشست با مدیران و مسئولان باشگاه آرتا سبلان اردبیل اظهار داشت: سال‌ها است جامعه فوتبال استان اردبیل آرزوی حضور در لیگ یک را دارد ولی هنوز این آرزو محقق نشده است به طوریکه در حال حاضر این فرصت برای استان ما فراهم شده تا این تجربه شیرین و موفق را داشته باشیم.

وی تصریح کرد:‌ درد فوتبال استان ما نبود اسپانسر و منابع مالی است و حضور استان اردبیل در لیگ یک اتفاقی ماندگار در تاریخ استان شده و سبب نشاط بیشتر در جامعه ورزشی استان می‌شود.
نوتاش خاطر نشان کرد:‌ این شور و نشاط را به جز فوتبال هیچ پدیده دیگر نمی‌تواند، مهیا کند و موضع ما کاملاً شفاف و روشن است به طوری که با تمام توان در کنار فعالان بخش خصوصی فوتبال هستیم و توانمان را برای تحقق این آرزوی بزرگ به کار گرفتیم.
این مسئول اضافه کرد: ‌در کنار این باشگاه تازه تأسیس از باشگاه شهرداری اردبیل نیز به جد حمایت و پشتیبانی می‌کنیم ولی انتظار داریم مجموعه‌های بخش خصوصی نیز برای قانونی شدن و بهره‌مندی از برخی مزایای اختصاص یافته از سوی هیئت فوتبال استان اردبیل کمک کار ما بوده و در این مسیر ما را یاری کنند.
وی با قدردانی از تلاش و حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان استان به ویژه منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی که به جد پیگیر حضور یک تیم لیگ یکی از این استان بودند، بیان کرد: همین حضور و فعالیت باشگاه آرتا سبلان و فعال کردن تیم فوتبال این باشگاه سبب می‌شود تا هیئت فوتبال از حمایت‌ها و هدایت‌های واقعی برخوردار شده و به جد در این حوزه بتوانیم اهداف مورد نظر را محقق کنیم.
‌رئیس هیئت فوتبال استان در ادامه یادآور شد: ‌البته خود مسئولان باشگاه آرتا سبلان نیز معترف بودند که نظارت باید از سوی هیئت فوتبال انجام شود چرا که نظارت بر امر توسعه باشگاه‌داری در سطح استان و تشویق بخش خصوصی در مسیر سرمایه‌گذاری در ورزش فوتبال جلب و ایجاد زمینه مشارکت مردمی و کمک‌های داوطلبانه از اهداف هیئت فوتبال استان اردبیل است.
نوتاش به نشست تعاملی و خوب با مسئولان باشگاه آرتا سبلان اشاره کرد و ادامه داد: گسترش و توسعه پایدار فوتبال استان، نظارت و کنترل برنامه‌ها و جلوگیری از فعالیت‌های غیرمجاز اشخاص حقیقی و حقوقی در امور فوتبال جز ضروریت‌ها و الزامات کار است.
وی در ادامه گفت: در این نشست سعی کردیم به صورت دو جانبه مسایل و مشکلات احتمالی را در مسیر تیم‌داری فوتبال مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم و خود آنها نیز اعلام همکاری و تعامل بیشتر کردند تا هیئت فوتبال این تیم را همراهی کرده تا برای حضور در لیگ دسته یک موفق‌تر عمل کند.
نوتاش در پایان سخنان خود افزود: نباید از اظهار‌نظرهای دیروز ما مبنی بر قانونی بودن فعالیت‌ها و هماهنگی بیشتر با هیئت فوتبال ناراحتی و یا عقده‌ای به دل گرفته شود چرا که ما باز هم اعلام می‌کنیم که در مورد فعالیت باشگاه آرتا آن هم در رشته فوتبال هیچ اطلاع‌رسانی و گزارشی به دست ما نرسیده بود و ما نسبت به اتفاقاتی که در این حوزه رخ می‌داد،‌ بی‌اطلاع بودیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر